Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll

Här sitter jag alldeles ensam med min godis skål
    Barnen sover och sambon jobbat natt hela helgen, det brukar inte göra mej nånting men som nu när det är valborg så känns det plötsligt ensamt

Nåja, imorgon blir det marknad och koutsläpp med mammsen och barnen.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2010-04-30 20:25:06 följande:
    här sitter jag ensam trots att gubben nyss kom hem
    Ja iof antar jag att det varit samma sak här om sambon varit hemma, jag hade nog suttit här och han vid playstationet
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-30 20:28:53 följande:
    har bokat in kosläpp dem 17/5
    Ah kul
    Här är det alltid den 1:a maj, var på det första gången förra året och Liam tyckte det var hur kul som helst.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 07:55:26 följande:
    Hm... Så kanske en 62:a då om man e 3 månader?
    62 skulle jag nog tro
    Meja är ju 6 mån och har 68 i sin, den är fortfarande lite stor, fast iof är den från än äldre kollektion då dom var lite större.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon förresten.

Snart ska vi på marknad och sen titta på ko utsläpp, Liam har tjatat om detta sen han vaknade

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Idag har vi varit på marknad där Liam tjatade till sej ett par foppa tofflor med Blixten, snacka om lycklig kille som traskat runt i dom hela dagen
    Sen blev det ko utsläpp, Liam var sådär måttligt road, han tyckte dom var äckliga

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 21:25:56 följande:
    äckliga möö   ha ha ha
    Ha ha...ja
    Jag frågade varför han tyckte dom var äckliga och då sa han att dom hade äckliga tuttar som slängde O droppen var nog när en kossa mööö släppte en laddning 1 meter från Liams nöbblisar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 21:32:16 följande:
    *ASG* Kunde ni hålla er för skratt?   ha ha ha.. *goa unge*
    Ha ha, näää, verkligen inte. Han är verkligen stört skön, tusen ursköna kommentaren om dagen typ, vi skrattar ihjäl oss här hemma just nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-05-01 23:34:50 följande:
    Får väl tipsa så här när det nästan är natt 30% på ett helt köp på eleraff, kod "facebook"Jag shoppade lite NS, hoppas nu det finns kvar
    Jag också, det blev en rosa NS mössa till Meja och ett par NS jeans till Liam.
    Stod ju inget om att det inte gällde NS så jag hoppas det går igenom
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17