stökmamma skrev 2010-04-18 20:38:24 följande:
på en va vi ute och red islänning, sen hem till en sommarstuga och bada tunna och ut och åt syrran fick åka turbåt( i sthlm) till norrtälje och där blåsa glas sen blev det mat hos en tjej
mysigt o ut o rida!!
tyvärr kan vi inte göra det då en av tjejerna e ganska så gravid

bf 3 juni !
låter som en toppenmysig dag!!!!
1 och 1 är 3 skrev 2010-04-18 20:40:47 följande:
Gokväll! Kastar mej in i diskussionen Vi hade möhippa/svensexa för Vs bror med fru för ett par år sedan. Vi kidnappade henne hemma med hjälp av hennes mamma, sen picknick i gröngräset där hon fick öppna en massa 50 krs paket. Alla skulle köpa någon som kunde förknippas ihop med dej och bruden. Lite rolig grej. sen skulle hon även avbilda sin blivande man i lera som vi sen brände. Sen hade vi skattjakt på tropikariet, åkte till Tylö och bastade, badade i flera timmar och bara hade de gott. När kvällen kom var de bowling och tacobuffe för att sen avsluta med en hemlig taxi resa till slutdestinationen. Väl ur taxin fick blivande bruden med förbundna ögon klämma på ALLA grabbars rumpa för att hitta sin man. Sen va hade vi fest tillsammans långt ut på småtimmarna. Mycke trevligt och inte alls så förnedrande som de kan vara. Det är en av anledningarna till att vi gifte oss i smyg, för att slippa de
lite småpaket e inte fel.. =)) kan nog va kul för henne med!! fast.. vi skulle nog va mer åt det fräcka hållet med våra paket
oj va roliga tips!!!
vi vet när, men inte helt hundra på exakt vad..
mat e ju självklart, lite kul.. o sen nåt mer =)
jag e med sån.. skulle kunna gifta mig på en utlandssem.. i sandstranden i en enkel klänning =)
o be nån filma.. ta med hem, o sen bara bjuda på en större fest, där man spelar upp videon
*fast typ alla säger att man ska ha kyrka ju... *
men nu ska ju inte jag gifta mig har jag sagt