• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Ocikatten

Lillronya: Vilken härlig kombo i BT! Det trycket på leggingsen är ju såååå fint! *mumlar nåt om tjejer igen*

• stökmamma
    Busbellan skrev 2010-04-18 21:32:25 följande:
    Ett par gamla ärva superfit, så han valde inga av de finare
    *asg*
    andras barn och mina älskade ungar
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-18 21:32:01 följande:
    Den risken finns inte!  Helena och Ronnie e ju "till åren" jämfört med oss ungdommar, dom pallar inte så länge
    *as-garv*
    Nja, jag har lärt mig att det finns en gräns uppåt oxå - sen kan de festa hela natten igen när de passerat den!
  • JsN
    Den risken finns inte!  Helena och Ronnie e ju "till åren" jämfört med oss ungdommar, dom pallar inte så länge
    Du har uppenbart aldrig varit på fest med mina morföräldrar. Fortfarande för några år sedan var de betydligt mer nattrumlare än mig. (JAg sov hos dem i samband med en trettioårsfest och kom hemrumlandes mitt i natten, då hade de precis kommit hem från festen de varit på... JAg tyckte jag var jättesen och de tyckte väl att det var normalt när det varit en kul tillställning)

(Ingen åldersjämförelse bara ett anekdotiskt bevis för att ålder inte är ett hinder för att dansa halva eller hela natten)
  • 1 och 1 är 3
    Ocikatten skrev 2010-04-18 21:35:16 följande:
    *as-garv*Nja, jag har lärt mig att det finns en gräns uppåt oxå - sen kan de festa hela natten igen när de passerat den!
    Sååå gammla e dom inte
    080826 - Puma Teolin
  • lillronya
    LJ2 skrev 2010-04-18 21:30:36 följande:
    stanna inte föör länge bara.. då blir ni jobbiga ist *men kan de åka hem snart, så jag kan lägga mig?? * haha
    Hahahaha ja risken finns.
    Hahaha jag minns en 30årsfest där både gammal och ung pallade i mååååånga timmar!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • JsN
    Ocikatten skrev 2010-04-18 21:35:16 följande:
    *as-garv*Nja, jag har lärt mig att det finns en gräns uppåt oxå - sen kan de festa hela natten igen när de passerat den!
    Ah! Det kommer en magisk gräns och man blir nattrumlare igen. *ler* (Gäller det även oss som aldrig varit nattrumlare? *kvällstrött*)
  • Ocikatten
    JsN skrev 2010-04-18 21:37:41 följande:
    Ah! Det kommer en magisk gräns och man blir nattrumlare igen. *ler* (Gäller det även oss som aldrig varit nattrumlare? *kvällstrött*)
    Här har du en som somnar tidigt!! *tråkmåns* Men däremot hoppar jag lätt upp kl 5 på morgonen
  • LJ2

nä flickor..

hänga tvätt {#lang_emotions_money_mouth}
    sen göra i ordning för natten o morgondagens jobb..

ha det!! {#lang_emotions_kiss}

* 3 underbara busfrön *
  • Ocikatten
    Ocikatten skrev 2010-04-18 21:40:19 följande:
    Här har du en som somnar tidigt!! *tråkmåns* Men däremot hoppar jag lätt upp kl 5 på morgonen
    Och just av denna anledning är det dax att säga god natt även här!
    Nattinatti!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17