Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    Tynne skrev 2011-04-06 21:51:03 följande:
    KRISTYR : Vad är det för byxa din son har på sig? (den för vilda lekar )
    *hihi* isbjörn trapper pants Tungan ute

(finns några till bilder i min blogg)
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-04-06 21:42:18 följande:
    Hade visst fått svar från henne på mailen nu.
    Hon hade visst totalt missat det (trots flera mail från mig) men nu vill hon veta vilken summa det var för den orderna fanns inte ens med i systemet längre
    nu kan du ju få lite rabatt på rockefella jeansen i svart hos hanazacka, vet inte om stl å så finns kvar det har jag inte kollat..
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-04-06 22:02:58 följande:
    Åh tack för tipset! Vad var koden nu igen?
    Ska kolla om det finns rätt storlek
    like glöm inte att gilla dem på FB det måste man kanske göra för att få rabatten....
  • Kristyr
    Maliten skrev 2011-04-07 09:33:43 följande:
    God förmiddag ladies!
    Ser att ni pratat lite jobb. Grattis till fast tjänst 1 och 1!!
    Själv jobbar jag 16,5 mil hemifrån Fast just nu är jag FL då jag fick lilltjejen i december. Men i drygt ett år pendlade jag 16,5 mil och jobbade heltid. Jag jobbar i en koncern med flera fabriker och då de la ner den som låg "hemma" blev jag flyttad till en annan. Hade en lägenhet så jag kunde övernatta ett par dagar i veckan och så hade jag avtalat att få jobba hemifrån en dag i veckan. Min vecka brukade se ut som följande; Gå upp vid 5 på måndag och åka till jobbet. Jobba länge på måndag för att få ihop tid sen sova kvar i lägenheten. Börja tidigt på tisdag morgon och åka hem vid 15.30 för att hinna hem till kvällsmat, bad och läggning (ett barn då ). Sen jobba hemifrån på onsdag och hämta efter lunch på dagis. Upp 5 igen på torsdag och sen samma rutiner to-fr som må-ti Det är bra med flex när man kan göra på det viset. Dvs Jobba mycket vissa dagar och sluta tidigt andra. På fredagar brukade jag storhandla på vägen hem också  
    Nu är jag väl en person som inte behöver så mycket sömn och då funkar det ju men i långa loppet blir det slitsamt...
    Nu hoppas jag hitta ett annat jobb att börja på efter min föräldraledighet för med två barn funkar det nog inte att vara borta så. Men jag skötte läggningen 5 dagar i veckan och gissa om sonen blev bortskämd med sagor på kvällen
    låter riktigt jobbigt :-/
  • Kristyr
    h80 skrev 2011-04-07 19:52:07 följande:

jag vet att jag har sett lakan med detta printet.........men vart? hittar inte nu. O jag sitter med syrran i telefonen o hon vill ha tips på födelsedagspresent till lillan...
    ja var var det någonstans....
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-11 12:42:26 följande:
    Hallå i tråden.

Asså man kan ju bli irriterad för mindre.

Om jag får in pengar för en auktion i fredags, pengarna tog typ 5 dagar på sig att komma in på mitt konto så det gick inte jättesnabbt direkt, mejlar man då idag - måndag - om jag har skickat paketet?????

Fattar inte!
    är du seg eller?
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-04-11 20:33:30 följande:
    Fy för lera!

Här har vi nu äntligen torrt så att barnen kan vara ute utan skalkläder. Om de nu inte ska blaska med vatten som mina gör hela tiden.
    det var torrt... sedan kom det regn i natt...

Så mkt lera är de t inte, men de ska torkas av lite iaf.

Men det första han gjorde när han kom till dagmamman var att sätta sig på det lerigaste stället och gräva med en grävmaskin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17