Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-01-24 17:50:41 följande:
    Där ligger våran med Flört 
    Ja nu när åkpåsen används så behövs ju ingen filt, kanske den kommer mer till användning till våren. Kom just på att vi faktiskt inte använder filtar alls, girly rainbow filten hänger över sängkanten och är fin
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-01-24 19:05:45 följande:
    Röda eller svarta leggings.
    Fast skär sej inte röda leggings sej med kantbanden? Vaaaarför gjorde dom inte röda kantband för? Hade ju varit så mycket finare. Ah, svarta funkar ju, tur att jag beställde ett par idag
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-01-24 19:15:26 följande:
    .
    ängeln83 skrev 2011-01-24 19:10:23 följande:
    Fast skär sej inte röda leggings sej med kantbanden? Vaaaarför gjorde dom inte röda kantband för? Hade ju varit så mycket finare. Ah, svarta funkar ju, tur att jag beställde ett par idag
    Hade glömt färgen på kantbanden så jag rättar mej och säger svarta.
    He he, jaaaa, började undra lite där
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Nyss hemkomna från ÖF.
    Idag hoppas jag att VV paketet kommer, beställde i torsdags så visst kan jag hoppas på att det kommer idag?
    Tänkte jag skulle "inventera" barnens vår ytterkläder nu, Meja har nog så det räcker, Liam skulle behöva en softshell jacka, vilken färg ska man ta? Och vilken storlek? Är dom nya lika små som dom gamla?

• ängeln83
    lillronya skrev 2011-01-25 12:42:12 följande:
    Ja det borde väl komma idag, tycker jag.

Jag har inventerat lite.
    A behöver en ny lurv och det är ju trevligt.

Vi behöver nya softshelljackor till hösten.
    Hoppas det Länge sen jag köpte VV nu så jag är nyfiken

Meja skulle också behöva en ny lurvjacka, kruxet är bara att det inte finns några färger jag gillar Hon har rouge jackan i 86 men jag tror inte den passar hela våren.
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 12:30:48 följande:
    Jahopp, då frisknade jag genast till aningens
    Tänk att en liten Småfolksklänning kan lösa de flesta bekymmer
    Shopping är den bästa bekymmers lösaren
    Vad blev det för klänning?
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2011-01-25 14:03:44 följande:
    jag har den i stl 80 i lådan.. Den är lika "stor" som andra småfolkisar i samma stl..
    Men är den liten i storlek som typ förra sommarens klänningar? Den med igelkottar hade Meja 74 i och den vart typ som en tunika nu det sista, frågan är om 80 räcker till Meja? Du har inte lust att mäta längden på den?
  • ängeln83

Tillbaka från Ica, fyyy så trist det är att handla mat, men nu är det ialla fall påfyllt igen.
    Idag var brevlådan alldeles full med paket, 4 paket från T/FB och ett stort ifrån Villervalla.

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-25 16:49:30 följande:
    Åh kul med paket, har var det också en hög i brevlådan samt en avi som jag tänkte åka hämta direkt mannen kommer hem
    Tok kul Det hade nog inte gått i ens ett litet kuvert till så fullt var det Är glad att jag slapp avi eftersom posten kom först efter vi hade varit i affären, annars hade vi fått åka en runda till.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17