• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-01 19:14:31 följande:
    och jag

har fått en bild på en klänning i alla fall och den gillades av Nora
    åååh, jag har inte hört nått
  • h80

ot, men vi ska vara faddrar åt en liten kille o har ingen aning om vad vi ska köpa i dop-present, tips?

• h80
    SmillaMilla skrev 2010-06-01 20:47:45 följande:
    Åhhh jag har precis fixat i ornding vår doppresent till första kusinen. Det blev en gunghäst från jabadabado som jag sedan skrev namn o dop datum på. Blev sååå fint!
    åhh, det låter fint, måste kolla
    Olivers Mamma skrev 2010-06-01 20:48:34 följande:
    prisklass?
    beror på vad det är, men inte över 1000 kanske
  • h80

har ni hört nått från smileycat? funderar på om man ska sitta uppe o vänta eller gå o lägga sig

• h80
    Busbellan skrev 2010-06-01 22:39:50 följande:
    Fick mess strax efter 21 och då satt hon på tåget. Hon har lovat att slänga in en bild på mina kläder om jag håller mig vaken tills hon är hemma
    när trodde hon att hon skulle vara hemma?
  • h80

åh, nu är jag sååå nyfiken, smileycat har lagt upp bilder på det hon handlade till mig på fb, men jag har inte henne som vän så jag kan inte se dom

• h80

vart var det rea på katvig?  jag köpte knappt nått katvig till storasyster eftersom det inte passade så bra på henne (hon var tjock o kort som liten) men nu idag har lillasyster, som är lång o smal, en bodysuit från katvig (köpt av smulton, TACK) o hon är såååå fin i den,. måste alltså köpa mer Glad

• h80
    Smultronhjärta skrev 2010-06-02 11:03:32 följande:
    Jag vet
    meeeen, berätta
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-06-02 12:10:39 följande:
    Röd/vit katvigsuit och klänning+hjälmis,superfina lila Idat byxor+blus+hätta,gul snigelsuit- detta tror jag är dittTungan ute
    åh, det är det säkert  Glad   tack för rapporten
  • h80
    MiniM3 skrev 2010-06-02 20:19:31 följande:
    Någon som ska på plastisock outleten och vill vara buda till mig? SoligOskyldig
    kanske kanske...............vill dit, men det är inte säkert att jag kan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17