• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

motivera mig att inte behålla en suit??

hon använder inte blöja mer, inte gjort på ett tag..
    knappar i grenen, så inte smidigt o ha på sig!
    klarar inte knäppa upp själv, o jag får springa o knäppa upp med 2 min mellanrum..

kan användas som pyjamas åtminstone, ett tag iaf?
    sååå fint tryck!!! *aquaflower*
    storleken passar än *92*

varför köpte jag den??? *suckar* {#lang_emotions_heart} så kär i suit, o speciellt de trycket...

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

kan allt gå mer fel då?
    nu tog batteriet med slut i kameran.. *SUCK*
    o så mår man själv helt piss, barn som e dåliga, o barn som vägrar lyssna..
    o så själv med allt *suck*
    jaja.. bara hämta nya batteri..
    *o hänga tvätt sen med, blä..*

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2010-05-31 19:24:39 följande:
    Sådär..nu har jag landat igen efter att ha åkt en herrans massa bil även denna dag! Väl hemma så tycker Lova att man ska vädra rumpan och även bajsa på golvet-2 cm från mattan..Max har efter förra veckans äventyr börjat tala om för alla att om inte mamma är hemma så är hon och handlar
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2010-05-31 19:30:58 följande:
    Ha ha ja så säger Svea också. Varje dag jag förde henne till parken så sa hon att Svea skulle vara i parken o ha roligt, mamma skulle handla.
    tack.. kan behövas..
    3 maskiner ligger o väntar.. *måste vika de som hänger först.. tvingar mig själv.. men fota färdigt o lägga ut först tänkte jag..

som min Max..
    om jag säger att nåt e för litet.. tex om han tar på sig jeans, o jag säger max, du får ta av dig dom.. dom e för korta.. får jag till svar
    "ska du sälja dom då?" {#lang_emotions_innocent}

hmm.. tradera skadad?? japp

men för 523 ggn kommer lillan upp... !!! gaahh..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2010-05-31 19:57:22 följande:
    Kom hem vid 24.00 Vad gör man inte för lite shopping
    menar det
    upp tidigt, köra o åka ner, köra hem.. lägga sig 01.00, vakna 04.45 av son, o sen ringer klockan 05.10 o bara till o jobba heeela dagen
    men gick ju bra.. o vi fick våra fiina saker, så e värt allt!! {#lang_emotions_heart}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hur eftertraktat e bambi eg ? *funderar på köp nu*

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Mawe123 skrev 2010-05-31 20:09:13 följande:
    Vad heter den andra medicinen ni fått utskriven. Vi har fått tavegyl och en till mot myggbetts allergin, men har bara hämtat ut och använt tavegylen än. Vilken tycker du fungerar bäst? Jag brukar smörja in dem med alsolgel för att försöka torka ut dem också. Jag var nyss inne och nattade sonen som inte tål myggor och där var en envis mygga i hans rum.. Men just nu är det, det lilla problemet.. storebror ramlade med cykeln igår och ligger nu på lassarettet med brusten mjälte
    men oj!! stackars liten
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-05-31 20:27:37 följande:
    Ser att det finns fler här som reagerar kraftigt på myggbett. Ella får med hemska reaktioner, brukar bli svullnader på 3-5 cm i diameter, inte kul. Det enda vi fått tips om att smörja med är xylocain, fungerar en liten stund i alla fall
    jag har ingen aning om bud.. ge ett.. kollat andra.. e från 150 går något högre..
    ge ist *slipper jag säga:-P*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-05-31 20:34:23 följande:
    Gahh, det är ju sååå svårt
    jag vet *såå bra o lämna över*

har lagt ut lite.. men vet inte om priser e för mycket?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2010-05-31 20:47:59 följande:
    I morgon beställer jag blommorna! Så nu hoppas jag att alla som vill vara med betalt!!!!
    har du sett mina pengar?
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17