Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-22 20:41:31 följande:
    Jajust ja...finns en hel del jag vill ha på Kappahl nu men jag tror inte det blir någon resa till stan i helgen, vi har återigen enats om att vi inte ska åka på shopping tur mer med barnen förens dom är större
    Nä shoppingtur med barnen är inte det enklaste. Det är lite därför jag tvekar också. Mannen jobbar nämligen.
    Busbellan skrev 2010-04-22 20:45:07 följande:
    Åh, är det 25%Måste nog ta mig en sväng dit då, Nora skulle behöva lite kläder
    Ja jag fick ett sms om det idag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-22 20:49:06 följande:
    Dom låg på flick avdelningen men det var ingen strass knapp på, det enda "flickiga" är att det är ett broderat upp o ner vänt hjärta på bakfickorna Vill du att jag tar bild på enbart byxorna?
    Är det på tjej man hittar de? Handlar nästan alltid jeans till E på flick.
    De här köpte jag till honom senast på kappahl flick.
    100417
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-22 21:00:12 följande:
    Gokväll tjejer!!!
    Hej!!!
    AochJsMamma skrev 2010-04-22 21:00:13 följande:
    jag köper oxå mkt på flick till Alex, så synd bara att det ofta är puff etc på plaggen! Idag skulle jag köpa ett par gröna trekvarts shorts, ända till jag ser att det står  summer girl eller nåt sånt på bakfickan...SÅ onödigt med sånt pjantigt, varför medvetet skilja på det sättet??
    Ja ibland sätts det dit en massa i onödan...
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-22 21:01:34 följande:
    Ja på mitt Kappahl hängde dom iaf på flick, varför fattar jag inte men nånstans måste dom väl hänga Ah, dom är ju såå fina, hittade dock inte dom här, men en maaaassa andra fina jeans.
    Hmm får ta mej en funderare på om jag hinner med ett kappahlbesök...
  • lillronya
    stökmamma skrev 2010-04-22 22:13:47 följande:
    Ronya, har du och stora  tjejerna köpt nåt kul sista tiden? Mimmi rensade sin garderob  och har nästan inget kvar.... Vill ha tips
    Jag har shoppat tunikor på gina tricot till mej. De var superfina och passar säkert Mimmi också. De hade mycket fint där nu.
    Michaela shoppade jeansleggings på kappahl.
    Alicia har mest fått me&i nyligen. Det nya me+. Finns bilder i shoppingmappen på det.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2010-04-23 11:15:46 följande:
    Everlonn: Härliga bilder på bus o Maia! De ser ut att ha det riktigt roligt ihop. Lillronya: Fin fina klänningen! Vad fint det var med me&i tröjan till. Kanske borde ha en sådan till Svea också CamillaJ: Himmel vad söt din lilla tös är! Grattis Grattis till underverket!Ängeln83: Byxorna är coola. Men har du köpt dem nu? svea har också sådana men de köpte jag på Kapphal i höstas. Kanske inte samma?Mammastök: Fin shopping!
    Tack!
    Ja den passade bra till, men den är Emilios. Ska köpa en svart bolero eller kofta att ha till, tror jag.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:22:37 följande:
    Hallojs igenJag och Liam tog oss en liten powernap i soffan medans Meja också sov , myyyysigt.Snart borde nog postis komma, håller tummarna för paket. O på måndag hamnar jag under nålen igen *längtar*
    Hej!
    Vad blir det denna gången?
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:30:57 följande:
    Se ovan
    Såg
    Låter superfint!!
  • lillronya
    Kristyr skrev 2010-04-23 13:31:51 följande:
    åhhhh.... Men inte avis... svanken rys, det var inte skönt.....
    Nä minsann, där känns det ordentligt iblnad alla nerverna.
    Hellre hela ryggraden, eller nåt...
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:32:30 följande:
    Nåt i denna stilen blir det, fast utan tribal grejen i mitten.
    Coolt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17