Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-03-14 19:04:38 följande:
    säg till om du vill ha hopping hjälp på lindex....
    Tack! Men nu kan man ju shoppa på Lindex till Åland. Såå bra. 

Men nu har vi bestämt att det blir en rosa pop jacka, skall bara komma till en pop butik då. 
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-14 19:28:45 följande:
    Smilla: Du som kan det där med finska sidor som säljer Molo. Skrik om du hittar den neongula lurven nånstans i storlek 104 eller 110, utan luva
    Kom ju på alldeles för sent att vi måste ha den
    oj skall leta o se om jag hittar den. 
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2011-03-15 11:49:25 följande:
    Hej hopp flickor.
    Här har vi också underbart väder idag, +7 grader och strålande sol, nu känns det verkligen som att våren är på g. Hade  hoppats på en härlig dag ute men Meja vaknade med feber, IGEN, först feber i 4 dagar sen feberfri i 2 dagar och nu är den tillbaka igen, jag blir så TRÖTT på detta.
    Trist. Men om hon fick feber igen, så skall du nog kolla upp det hela. 
  • SmillaMilla
    LitenBlomma skrev 2011-03-15 12:38:00 följande:
    Vill någon inboxa englii och skriva att jag vill köpa. Är lite handikappad här på BB
    GRATTIS!!!
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2011-03-15 17:00:38 följande:
    Super trist. Hum, varför det? Verkar som det går mycket feber här just nu, barnens kusiner har varit likadana, feber om vartannat i flera veckor nu, känns som det är en ond cirkel det dära.
    Men säger man inte att om barnet först har feber i ett par dagar och sedna får tillbaka det direkt, att det kan vara någon infektion. Skall googla lite...
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2011-03-15 17:39:19 följande:
    Ah, mycket möjligt, jag har ingen vidare erfarenhet av sjuka barn eftersom Liam aldrig direkt varit sjuk.
    hmmm hiittade inget om det. Men det rådet vi alltid fått, dock har mina barn alltid suuuper hög feber så det kanske är lite special. Vet inte. 
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-15 18:25:54 följande:
    Håller nog med dig där att man bör söka läkare.
    Men inte pga några råd vi fått utan från egna erfarenheter.
    Varenda gång Ella haft feber som återkommit så har hon haft nån infektion som kräver antibiotika
    Vad bra då är jag inte ute och cyklar.
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2011-03-15 18:42:31 följande:
    Hej pölsekärringar Vad händer idag?

Är det nån som har tips på vantar till små barn? Lia hade fingervantar idag och ikväll, men FY hon var illröd om händerna... Blåser ju rätt igenom...
    Reima har ett par mini som är jätte bra. Dragkjedja långt ner. Lite tunnare och vindtäta. 
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-03-15 18:56:51 följande:
    Nån som har I dig denim jeans till sig själv och vet hur de är i storlek?
    Var hittar du dem?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17