Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:05:33 följande:
    Å jag hoppas så att du har rätt!! Nu är det tvärstilla igen, bara lite ont bak i ryggen Obestämd Fattar ingenting av detta, känner inte igen något utav det sen förut..

Tror inte det är någon fara att vi inte hinner in  
    du gums du kan ju öppna dig ändå, utan att det gör ont. jag gick omkring med lite molvärk bara och sen PANG kom smärtan o då var jag visst öppen 6cm.. och 2 ½ timme senare var bella här håller tummarna att det är så för dig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:18:51 följande:
    Å jaaaaaaa!! Måtte det vara så här med!!  *önskar* Solig

Är lite osäker om jag ska kontakta förlossningen eller inte, känner inte för att ringa och säga att jag har HAFT värkar men inte nu, jaha va ringer du oss för väntar jag mig som svar
    säg att det kommit blod! man ska alltid ringa in när det kommit blod säger dom ju. man känner sig alltid dum när man ringer in om det inte är paniiiik liksom.

tom jag kände mig dum när jag ringde in som hade värkar var 3e minut som inte gjorde ont. hon frågade mig om jag kände att jag behövde alvedon.. nää tyckte jag, så då tyckte hon att jag kunde avvakta... men min mamma tvingade in mig och då var jag öppen 6-7cm och lillebror föddes 90min senare..

man ska aldrig känna sig dum utan det är dom som är dumma om dom inte tar dig på allvar
    fråga om det kan vara på gång och vad du ska vara uppmärksam på. ha lite sex om du orkar
  • Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-16 18:36:45 följande:
    Å till mej sa dom att om jag kunde vänta hemma en stund till så skulle jag de.. jag hade ju nästan 10 minuter mellan värkarna.. men dom gjorde sååå ont. Jag åkte in och va öppen 8 cm Förvånad
    jaa helgalet. att dom inte lärt sig mer av erfarenhet
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:32:32 följande:
    Ja kanske ska slå dem en pling ändå? Vilken tur att din mamma tvingade in dig Fy och föda barn hemma

Sex är verkligen INGET jag kan just nu, fyyyy   Bara irriterad på gubbskrället som pratar om fotbollsmatchen han måste se kvart i nio *morr*
    xmari skrev 2011-01-16 18:27:39 följande:
    Håller också tummarna för bebbe!! Och avundas dig lite. Tycker det är en helt otrolig känsla att föda!! Och det är 1000 gånger lättare andra gången!!
    De här är min 5:e gång   Har bara blivit värre och värre för var gång
    hehe föda barn hemma hade varit sådär

men du behöver ju inte titta på gubbskrället bara backa till honom och blunda
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2011-01-16 19:30:53 följande:

Hjärta
    solouniko skrev 2011-01-16 19:33:31 följande:
    Otippad Butte kommentar Hahaha!
    haha joo det är det kanske men vad fanken i slutet på grav är man desperat ibland
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 19:42:39 följande:
    Nu gör det lite ondare igen Skrattande Å tjejer hoppas ni tror rätt nu!! Jag vill snosa BubbelBebis!!

Drar runt här och städar lite för att få fart på det, hoppas hoppas!!*ASG*   Såååååå Butte liksom
    åhh kul att det gör ont igen  Hoppas på bubbelbebis snaaart åhh <3

Drömmer
  • Buttelina

shit pommes jag la ut 6 grejer på fb och på 10 min var 5 av dom sålda och min plånbok kändes genast lite tjockare efter gårdagens shopping

• Buttelina
    Flock skrev 2011-01-16 19:46:06 följande:
    Du är för rolig! Backa till.. ASG!

Hej förresten!

Hann att vara först på att boka väpnarluvan på Fb som Spillevinken la ut *glad* Väldigt sällan jag hinner vara först...

såg att du var först! kul och vilket pangpris med gratis frakt dessutom
  • Buttelina
    Flock skrev 2011-01-16 19:59:15 följande:
    Vad kul!
    Sitter här och funderar om man vågar lägga ut linnen på T än..
    hmm ja med höga utrop vågar du.. men lägg dom på fb först ju!! sålt några st där redan till bra priser som jag var nöjd med!!
    Kristyr skrev 2011-01-16 20:00:34 följande:
    *wow* ska lägga ut de sista pyttesakerna i veckan. Då är jag av med det mesta i 68 och mindre..

åh men där är ju några st som har pyttisar nu ju så det går nog bra

nu ska jag försöka lägga barnen <3

• Buttelina
    Lalalong skrev 2011-01-16 20:19:11 följande:
    Hihi påtal om sexuella aktivitet i graviditetens slutskede så måste jag berätta vad en kompis sa (han är ofta ganska torr... han skämtar på ett sätt som bara han tycker är roligt. Men detta kan jag skratta åt än idag). 

Jag var väl typ halvvägs i graviditeten och han skulle ge Mattias lite goda råd för att hålla igång det i sänghalmen. Så han sa att nu när magen börjar vara lite i vägen är det rätt bra att köra doggy-style. "Och sen när den är alldeles för stor och tung så hon inte orkar stå på alla 4 så får du köra "vargen"". Vi hade lixom aldrig hört talas om vargen och undrade vad det var för nåt. Hans svar: "Det är när du hänger utanför och ylar".  

Hihihi, jag har kanske kass humor jag med. Men jag tycker faktiskt det är jävligt roligt

Bubblan: Hoppas så att du snart får träffa din bebis!!! Kram  
    haha precis min torra humor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17