Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-06-27 21:44:54 följande:
    Men bara kom igen och sktiv lite här ni som väntar på att något ska skrivas.
    Ibland räcker det ju att skriva: Hej i tråden.
    Genast dyker det ju upp någon att prata med.

Vill ni bara läsa får ni leta upp en tidning att läsa i.

Jag är supersällskapssjuk ikväll så jag hänger gärna här om det finns någon att prata med.
    bra sagt!
  • Kristyr

Alltså ni ska rösta på bästaste småtting! Nä inte min butik osv... Men skulle vara himla kul om småtting fick vara med på underbara barn mässan i höst

• Kristyr
    h80 skrev 2011-07-01 22:26:12 följande:
    jag kan inte rösta Rynkar på näsan
    har du redan röstat de senaste 24 timmarna.. man får bara rösta en gång om dygnet..
  • Kristyr
    FL Lisa skrev 2011-07-01 22:53:17 följande:
    jag kan inte heller rösta just nu och jag tror inte att jag har röstat sen igår eftermiddag. Kan dock inte svära på att jag inte varit in i eftermiddags också och lagt en röst *förvirrad mamma här*
    du får rösta idag
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-11 14:23:56 följande:
    De ringde mig för ett par timmar sedan. Var ett par byxor som inte fanns. Sen hade jag råkat lägga en hood 110 i korgen också och den fanns inte heller men den skulle jag iaf inte ha Glad vet inte hur jag tänkte där :)

Hon sa att det självklart var 50% det vara bara det att webshoppen strulade till rabatten men att det kommer vara den rabatten jag ska ha på fakturan jag får hem. Jättetrevlig var hon!
    la beställning vid 13-14 idag.. undrar hur mkt som finns kvar var bara 3 saker iof...
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-07-11 15:58:40 följande:
    la beställning vid 13-14 idag.. undrar hur mkt som finns kvar var bara 3 saker iof...
    näe det var 10:30 jag la min order.. nu kompletterade jag med två randiga tröjor Hoppas att det går att gå samfaktura så man slipper två fakturaavgifter, det skulle vara lite surt...:-/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17