Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

xmari skrev 2011-01-16 22:40:06 följande:
    La ut en bild på lillan i bildtråden. Me love it!!
    vilken goding
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina

hmm roade mig precis inne i barnens gaderob. dom har visst 63par molo leggings varav 19st är nya med lapp Drömmer. sen alla katvig leggings typ 20st och inte tala om alla ot.. säkert 100-110 par leggings Tyst ouups

• Buttelina
    xmari skrev 2011-01-16 23:32:02 följande:
    Ha ha ha ha. Det var 20 barn du hade va?! Men leggings ÄR bra!
    jaa kan ju trösta mig med att de bara använder leggings.. och ns jeans inga velour eller mjukisar alls
    solouniko skrev 2011-01-16 23:32:33 följande:
    Villen sötis i BT Okej, har en i 80 som ska säljas iaf Drömmer Ja, frakten kan verkligen vara galet irriterande speciellt när man bara vill ha ett plagg!
    Buttelina skrev 2011-01-16 23:24:18 följande:
    hmm roade mig precis inne i barnens gaderob. dom har visst 63par molo leggings varav 19st är nya med lapp Drömmer. sen alla katvig leggings typ 20st och inte tala om alla ot.. säkert 100-110 par leggings Tyst ouups
    Hoppsan Kertsin Där går det ingen nöd Milla har bara 11 st men å andra sidan så har jag ju precis bara börjat I looove jr leggingsen!
    jaa hoppsan hejsan liksom ser ju inte så mycket ut där det ligger så fint 11 för att precis ha börjat är rätt så bra jobbat ändå
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-01-16 23:52:15 följande:
    Här är allt normalt
    Buttelina skrev 2011-01-16 23:43:24 följande:
    jaa kan ju trösta mig med att de bara använder leggings.. och ns jeans inga velour eller mjukisar alls

jaa hoppsan hejsan liksom ser ju inte så mycket ut där det ligger så fint 11 för att precis ha börjat är rätt så bra jobbat ändå
    Haha jaa. Lär nog användas mkt leggings här också i framtiden nu Och Bia är ju sååå fin i leggings  Får jag en pojke så han få bo i det Tycker det är superfint! Jaa jag måste ju börja någonstans, vill ju jaga ikapp på alla gamla fina godingar också PLUS alla dessa nyheter som kommer hela tiden. Voj voj
    ajajaj då har du att göra
    tycker med lillebror är så fin i leggings helsöt. det enda som är lite svårt är att hitta matchande överdelar till printleggingsen, för tunikor är lite väl så oftast får det bli enfärgad tröja eller regnbåge.
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-01-17 00:00:35 följande:
    GOkväll!! Någon vaken än?
    Får inte kväll med datorn förrän midnatt numera
    Satt och läste tillbaka om allas förlossningar och känner en tår i ögat att jag blev "snuvad" på min antagligen sista förlossning, men men.
    Håller i alla fall tummarna för Bubblis bebis inatt.
    åh jobbigt att känna så
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-17 13:50:00 följande:
    Tack söta! <3
    åhh gos så fina!!! alla tre har du shoppat några fina tjejmolosar nu? eller molosar till henne överhuvudtaget
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-17 14:13:54 följande:
    Nu gör du det.
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:09:02 följande:
    åhh gos så fina!!! alla tre har du shoppat några fina tjejmolosar nu? eller molosar till henne överhuvudtaget
    Har inte shoppat någonting alls sedan hon föddes förutom ett par hjälmisar på FB. Hon har ju massor av kläder ju och riktigt tjejigt är inte helt min stil heller. Men lite shopping blir det nog snart såklart, ska bara sälja lite mer först.
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 13:59:36 följande:
    Åhhhh så söta! Alla tre så klart!
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
    oii har du inte shoppat nää du är ju inte sådär supergirly har hon inga molosar av nyheterna alls? vilka print är favoriter? kan tänka mig att du gillar safari va? gillar du bondgården? jag älskar typ allt
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-01-17 14:18:27 följande:
    Ja, de ser fina ut i färgen. Men hur ser de ut på med sånt där Gällivarehäng?
    *lägger i minneslistan och hoppas ingen ninjar dem för mig* 
    kanske är fräcka på spelar ju ingen roll när dom är sådär små
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-17 14:27:48 följande:
    Jo, hon har en safarisuit i strl 62, men den drunknar hon ju i så den ligger på tillväxt, storlek 50 sitter ju bäst än. Måste tänka...Tror inte att hon har ett endaste plagg av vårnyheterna annars, är mest stora tjejerna som fått även om jag suktar efter en hel del såklart.
    Bebis har fått mycket från höstkollektionen och så gamla godingar + PoP.

Jag älskar bondgården, har skaffat både knappis, leggings och klänning till mellantjejen, colibri är också himla fint, en sådan bebissuit vore inte fel, finns bondgården som suit?

Jag är shoppingsugen som tusan, men har kunnat hålla mig faktiskt, det blev en hel del reashoppat ändå, jag som inte skulle...Så alla vårnyheter jag vill ha blir tufft att inhandla...*s*
    åh finaste sarafisuiten <3 bondgården är såå fin, älskar den. måste ha ett par leggings till bia med
    hmm vet inte om den finns som suit, men det borde den ju.
    då har du ju ändå en massa fint som lillan kan ha <3 svårt att låta bli att handla dock kan jag tänka mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17