Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-01-30 23:41:12 följande:
    Tror den gröna skulle vara fin på din kille.
    Är nog också mest inne på den gröna, Liam passar i grönt men den turkosa är ju också fin, hum...får nog spana på dom irl, kan ju skilja en del i färger mot nätet.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-01-30 23:53:06 följande:
    Näe, precis. Vill nog egentligen ha den på väggen i vårat vardagsrum och den är låååååång ;o)
    Ja, tänk dig ett frukost set med skål och mugg i kolibri eller bondgården
    ängeln83 skrev 2011-01-30 23:46:59 följande:
    Är nog också mest inne på den gröna, Liam passar i grönt men den turkosa är ju också fin, hum...får nog spana på dom irl, kan ju skilja en del i färger mot nätet.
    Turkost syns dom ju bäst i men de3t är också mer smutskänsligt.
    Tänk bara på hur mycket pengar du lägger på kläder så känns det plötsligt inte så dyrt med lite tapeter

Mmmm, då skulle det helt plötsligt bli en fröjd att äta frukost
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-01-31 14:24:38 följande:
    Du köper klänning i colibri (fast det har du redan va )
    Sen tröjan i bonbon, så har jag gjort
    Ja kläningen har vi redan
    Hade tänkt köpa colibri t-shirt också, måste nog ha nåt mer i colibri printet.
    Men bonbon t-shirten lockar ju en hel del...
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-01-31 14:28:13 följande:
    Hur lång är Meja, kan hon inte ha leggingsen snart för i så fall köper du colibrileggings till henne
    Hon är runt 78 cm lång, kanske nån cm längre.
    Leggingsen börjar på 92 va?
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-01-31 14:46:03 följande:
    Ja, det gör dom, men jag tycker de funkar ganska långt innan barnet är 92 cm
    Ja jag har inte en aning, har aldrig köpt Molos leggings ju
    Hur är dom i midjan då?
    Köpte leggings i 92 från Lindex och dom sitter kanon, lite långa kanske men dom är så tajta nertill så det funkar ändå.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-31 14:50:55 följande:
    Hellu

Första dagen ensam hemma efter gubbens pappadagar, hövve värken kom som ett brev på posten

Men det går so far bättre än väntat faktiskt, Saga sover och Bubblis är så lätt att roa

Snöat in alldeles på Katvig suits till Saga, vet inte var och vilka man ska slå till på Drömmer Sen har jag faktiskt inte köpt NÅT av Colibri printet, Bubblis måste få något av det iallafall, undrans om babyklänningen i 92 funkar på henne?
    Hej hopp

Ooops, alltid tråkigt när pappan börjar jobba igen.

Såg du att jag länkade till några suits häromdagen?
    Men människa???, inget i colibri, det är ju ett måste.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-01-31 14:52:41 följande:
    De sitter ok i midjan på Ella i alla fall, fast inte om de är i för stor storlek förstås, men 104 funkar i midjan i alla fall till henne och hon är 101 cm
    Kanske ska beställa ett par 92:or då och kolla. Meja har ju lite tjockis mage just nu så hon borde nog fylla upp dom
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-31 14:56:32 följande:
    Äsch.. Det va rätt skönt åxå att han gick tbax, han e så virrig o rastlös hemma ändå så

Ja, det va dom hos lilla bebben va? Inte supersugen på nån av dem riktigt tyvärr Obestämd Vill ha gamla rääänder!!

Nope! Inte ett nåt än så länge men snart så
    He he, ja så kan det ju också vara Min gubbe började precis sin resperiod, tycker det är SÅÅÅ trist, fast det är ganska skönt att jag slipper hans snarkande om nätterna

Den rosa som Ecoloco har då?
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-31 15:29:36 följande:
    Min kommer åxå dra igång med resandet snart, det gillar jag dock INTE för då blir det lämning på dagis för mig åxå och det tror jag kan bli tufft vissa dagar..

Å har dom en råååsa? Måste kika
    Denna menar jag
    http://www.ecoloco.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=2265&category_id=28&manufacturer_id=19&option=com_virtuemart&Itemid=44
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17