Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-04-26 20:37:39 följande:
    haha, varmkorv Han är så rolig nu.."pratar" hela tiden o älskar att gosa. Blir skitsur om jag inte pratar med honom men börjar skratta igen så fort jag gör det, just det beteendet fick Kappahl-personalen att börja gapskratta Varje gång jag vände mig mot kassörskan så började han gråta och varje gång jag vände mig tillbaka mot honom så skrattade han Ungefär som den där McDonalds-reklamen om du minns den
    haha vilken goooding

skulle vilja träffa honom juuu
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-26 20:44:35 följande:
    ja det får du på salgen Då kan du få hålla honom så mycket du vill
    haha juuuust det gött

hehe jag sa till min gubbe att det ev skulle komma ett gäng tjejer och bo i stugan en dag vid salgen. han svar "ohhhh får jag också sova med er" {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-04-26 20:44:53 följande:
    Godkväll tjejer Allt bra? Så himla söta barn i BT och vilket härligt sommarväder alla verkar ha det, här har vi max haft kring 5-6 grader ännu men det går frammåt Bildbombade lite nyss på stortjejen som absolut inte är någon bebis längre, tiden går verkligen FORT!
    såå go hon är!! hon är såå otroligt fin i hajtröjan!!!
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-26 20:53:29 följande:
    hihi Får jag o Mateo boka en sängplats i stugan då
    jadå kommer du med rätt bil så haha. vi ska nog kunna klämma in en del rumpor det ska bara klaffa med datum och sånt.. jag ska nog dit första dagen och en lördag... jag har en babyresesäng som han kan ligga i
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-04-26 21:01:51 följande:
    Åh så mysigt Jag vill också på salg! Skit-Sverige som ska vara så avlångt
    ¨haha jäkla skitsverige
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-04-26 21:12:23 följande:
    Verkligen Också känns det rätt otajmat med husköp samtidigt också, men någongång skaaa jag ta mig alla de 250 milen
    haha om my god
    Helle skrev 2010-04-26 21:14:05 följande:
    Hej hej Vad händer här? Har bidragit med ett par bilder till BT för en gångs skull
    sååå fina dom katvig ränderna
    Busbellan skrev 2010-04-26 21:32:51 följande:
    Köpte precis de här, de SKA funka som shorts eller nåt är de alldeles för små så kanske de går att sälja igenwww.tradera.com/Molo-byxer-helt-nya-med-lapp-...
    åhh fina!!! vi har dom i strl 92. får vänta 2 år eller nått för att de ska funka som knickers
  • Buttelina
    Flock skrev 2010-04-27 10:56:47 följande:
    Säger dom inget, för de måste väl se att man inte fått den från dem??Usch, det känns som det står i pannan på mig att jag fuskar imed jag inte fått den själv...
    jag har tagit med sånna fleeera ggr.
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-04-29 14:41:47 följande:
    Hörni..vad tar ni för storlek på Småfolks t-shirts? Max är kanske 95cm nu,ska jag ta 92/98 eller vågar jag mig på 98/104?
    absolut 98/104.
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-04-29 14:41:47 följande:
    Hörni..vad tar ni för storlek på Småfolks t-shirts? Max är kanske 95cm nu,ska jag ta 92/98 eller vågar jag mig på 98/104?

lillebror 90cm i 98/104
  • Buttelina

98/104 ... 90cm lång. denna tröjan är något större i strl..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17