Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll flickor.

Nyss hemkomna från kalas och båda barnen somnade på ett kick så fort vi kom hem. Men fyyy så mätt jag är, käkade först middag hos mamma och pappa eftersom vi trodde det var fika kalas, men när vi kom dit var det en maaaaassa mat, skulle behöva en rejäl promenix nu men sambon jobbar natt så det är ganska så kört.

Händer här då?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2010-05-02 21:07:12 följande:
    God kväll på er tjejer!Hoppas allt är bra med er här i tråden. Här är det bara bra. Jobbar för fullt, men har haft en helg med hyfsat ledigt iaf, förrutom en massa trädgårdsarbete .Åh, va många sötnosar i BT ! Va stora alla barn börjar bli när man inte kikar in här så ofta. ängeln83: Va lika Liam och Meja är.  Hur gammal är hon nu?Och lilla Lia . Verkar som att det är en liten bebis till på G här i tråden. Härligt !... eller det kanske är flera ??!Lade in några bilder på Ava i BT. Idag har hon invigit sina fina kaninknickers. Underbart söta !
    Godkväll

Ja du var verkligen glad ikväll, härligt

Ah tycker du, alla säger det men jag tycker inte dom är ett dugg lika
    Meja är 6½ månad nu, tiden har gått skrämmande fort, tycker det var nyss hon var liten pytte bebis ju.

Söta Ava {#lang_emotions_kiss}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2010-05-02 21:29:54 följande:
    Haha, kanske gladare i skrift . Jo, men jag tycker de är jättelika... bara att Meja är lite tjockare hehe. Så rund och go! Men hjälp, va tiden går fort. Det gäller verkligen att ta tillvara på tiden. Ava fyller snart 2 år. De två åren har gått fruktansvärt fort! Men det är mysigt också när de växer och blir större...
    Ja så kan det ju också vara

Ja Meja är verkligen tjockare, har sådär mysiga nypvänliga lår, men ändå så är hon exakt lika stor/lång som Liam var i den åldern, lite skumt.
    Ja verkligen, sen man fick barn så har tiden bara ramlat iväg utan att man hunnit blinka, har dock liiiite svårt att njuta just nu eftersom jag mestadels varit själv med barnen i snart 2 veckor, jag känner mej något sliten{#lang_emotions_undecided}

Ojojoj, tycker det var nyss Ava föddes ju, hur gamla är pojkarna nu?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2010-05-02 21:45:46 följande:
    Usch, inget kul att vara själv för länge. Är han iväg på jobb?Pojkar är ju oftast något grövre i benstommen än tjejer så det känns som att pojkar ibland kan kännas mindre knubbiga än tjejer men ändå väga mer. Liam fyller 5 år i juni, Ilon blev 3 i februari och Ava blir 2 år nu i maj. Börjar få stora barn och är inte det minta sugen på att börja om ... inte nu iaf .Usch, kollar på humorgalan på TV4. Sitter och gråter. Så hemskt att se alla små söta barn lida av undernäring. Borde egentligen stänga av och gå och lägga mig ist, men det gör man ju aldrig i tid...
    Nä fy, det tar verkligen på krafterna, Liam är ju hemma på dagarna och Meja är inne i en enormt gnällig period så just nu är jag verkligen bara mamma. Mina 3½ timma ensam hos tatueraren i onsdags var som en dröm trots att det gjorde prutt ont
    Nja han jobbar natt men sover fram tills kl 15 ungefär, sen har han haft en massa andra projekt så han har bara varit hemma någon timma innan det är dags för jobb igen. Nu är han dock ledig 1 vecka och det ska bli SÅ skönt.

Ojoj, ja nu har du inga småttingar längre Har ni planerat nåt mer barn eller är ni nöjda? Vi är ganska så nöjda som det är nu men det är väl inte helt omöjligt att det blir en liten sladdis om några år eller så.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Men åååååh, Meja hade ju inte alls somnat, trodde det men helt plötsligt var det någon som hoade ifrån hennes rum *suck*
    Dessutom är hon super snorig och hostig IGEN, aldrig mer höst barn säger jag bara, hon har varit konstant förkyld sen hon föddes.
    Gaaaaaaaah, jag blir snart galen ju, kan man inte få lite ensam tid typ 5 minuter iaf?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Baaaah, ÄNTLIGEN tyst i huset *puuuuuuuuuuuuuuuuust*

Nu vill jag shoppa nåt litet fint.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:15:15 följande:
    hahah. tycker du ska köpa en miniapple tshirt till liam. sååå smaaaaaal och fin i passformen
    Ja jag satt faktiskt precis och tänkte samma sak
    Lila eller grön? Lila va?
    O 104:a borde väl bli bra?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:22:16 följande:
    japp och japp
    Härligt när man själv har rätt svar på sina frågor
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:23:17 följande:
    och en sommarsuit till meja .
    Jamen såklart , vart finns dom?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:25:29 följande:
    funkybaby har 25% rabatt och fraktfritt nu. där finns några småfolk tshirtar med
    Ah kanon ju.
    Men tyvärr var ju den lila slut i 104 där :-/
    Men det blev lila sommar suit och pink/raspberry bodyn till Meja och green/dark green l-ä tröja till Liam.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17