Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden.

Har ett stort problem här som jag tänkte bolla lite med er Glad

Lilla L har 3 stycken lurvoveraller, 2 molo och 1 småfolk, alla i stl 80.

Alla 3 sitter mycket bra tycker jag när hon går men problemet är när hon sitter i vagn och liknande så åker bensluten upp och man får hålla på och dra till förbannelse för att de ska täcka benen.

Är det så att dessa är för små nu alltså?? Hon är ca 76cm lång så 80 borde väl sitta kanon kan man tycka!?

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    vermilion skrev 2010-10-21 17:52:06 följande:
    Jag har ju stl 80 till min tjej och det sitter perfekt, hon är väl typ 71 cm lång kanske. Dom känns lite små, iaf Molo.
    Då är det kanske så illa att jag måste köpa en ny 86:a då.... Flört

Synd för jag har ju knappt hunnit använda de fiiiiina jag redan har juRynkar på näsan
  • Lilla Ego 07

Jahaja ja då bidde det ju helt fel dårå Glad

Men isf så kommer det dyka upp 3 fiiina godingar på FB snart då för den som är intresserad.... Flört

• Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-10-21 18:33:51 följande:
    jag var också där, fast med båda barnen (barnvakten blev hastigt sjuk) så jag tog mig bara till rummet med små storlekar...........kom iallafall därifrån med bla. 9 moloklänningar till lillan............hm, hon behövde ju INTE fler klänningar Glad
    Vaddå, har det varit OTT där nere nu igen! Ska det aldrig vara här i stockholm ellerGråter
  • Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-10-21 18:36:06 följande:
    det ska vara hela nästa vecka också tydligen, det var väl i stockholm i våras?
    Javisst ja det var ju här då ja, men då var jag i Grekland tyvärr Glad

Annars är det lite snålt här uppe på utförsäljningar tycker jag, neråt malmö verkar vara stället man ska bo på om man ska kunna fynda fina kläder Flört

Iofs så hade vi ju Vincents utförsäljning här nyss så de bidde väl en 40 par skor då istället Tyst
  • Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-10-21 19:44:22 följande:
    en gång om året är det i sthlm verkar det som
    Det är snålt!! Nu får de ta och shapa upp sig lite, allt kan ju sjutton inte vara neråt i landetSkrikandes

Inte avis alls hörrni på eran fina shopping Glad det är ju verkligen klockrent att gå dit när man har barn som ska ha stl 68 och 104 för då finns det ju massor.
  • Lilla Ego 07

Pepper: Grattis till bebisen!

Så roligt att se att du har samma stavning på Elliott som jag har till min kille Glad Jag tycker den stavningen är i särklass finast nämligen men inte så vanlig tycker jag utan de flesta brukar ju stava Eliott eller Elliot

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-26 10:39:59 följande:
    God morgon!

Tipsar om dagens goda gärningSolig
    utangranser.dqc.se/quiz/KooperationQuiz.html?...
    Yes då har jag också gjort en liten god gärning och tipsat vidare. Känns som att hjälpa till åtminstone liteGlad

Tryckte i ditt paket imorse i lådan.... Får verkligen hoppas att det kommer fram som det ska nu Flört
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2010-10-27 09:07:59 följande:
    Fortsätter väl prata med mej själv då...

Har beställt en barnfilm till mej själv idag. Jag som helst inte tittar på film med barnen.
    Trolltyg i tomteskogen går att boka på cdon nu och vem kunde motstå det?
    Inte jag!
    Ojojoj bra där! Underbar film juGlad

Nån i tråden här som såg på en film som hette Rainbow Brite eller nåt sånt när ni var små?

Det var om en flicka som bodde i regnbågslandet och hade en vit häst hon red på och var allmänt snäll. Hon hade små luddiga kompisar som samlade typ stjärnstoff till henne som hon kunde ha i sitt bälta och använda för att göra regnbågar av och rida på dem och bekämpa ondskan vid namn lurk el nåt.

Har de filmerna nu hemma men bara med engelskt tal Obestämd 

Underbara filmer annars!!
  • Lilla Ego 07
    Zvartaliljan skrev 2010-10-27 10:55:20 följande:
    jag har filmerna med svenskt tal Älskade dom när jag var liten så sparade dom, nu älskar Maia dom
    nu måste jag ju boka trolltyg i tomteskogen, den är ju UNDERBAR!!

Fjant
    Men oj! Vad fick du tag i dem???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17