Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-11-03 12:07:24 följande:
    Den rosa NS jackan eller?
    Vet också vart den finns i 74.
    ja det är den råsa hon vill ha
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-11-03 12:11:05 följande:
    ja, den rosa, hon letade efter den. Men då finns den kanske på flera ställen, eller så vet vi samma :)
    jag har kollat hur mycket shoppar som helst utan att hitta den, undrar vad ni har för gömmor Flört
  • Mamma till Simon
    LJ2 skrev 2010-11-04 12:18:15 följande:
    tack =) ja, de blev bra tycker jag Hjärta
    men hua va gammal han ser ut! min "lilla" kille ju :-P
    hur gammal är han?
    Gissar på 3
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2010-11-04 13:59:04 följande:
    Vad matchar ni Miniflowers med?
    Jag råkade köpa en liten sån klänning till lillan på Spillevinkens "först till kvarn" igår. 175 kr kändes rätt överkomligt. Men nu får jag för mig att det är lite svårmatchat? Funkar kanske bäst med ett par vanliga strumpbyxor bara... I svart eller vitt.. ?
    har inte klänningen men säger ändå, vita strumpbyxor blir nog bäst
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-11-04 14:09:17 följande:
    Vi kör svarta leggings till- såå fintSolig
    visst svart är fint men jag har lite svårt med svart på så små som de är när de har 62/68 i stlorlek
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2010-11-04 14:14:01 följande:
    Jag är till viss del böjd att hålla med dig. Hade haft svårt att sätta på Alva en överdel som var svart, eller ett par svarta byxor över en body t.ex. Där det svarta tar mycket fokus.
    Men på ett par leggins under en klänning känns det inte lika dystert tycker jag

Men det är ju en smak-fråga, och den är ju som bekant som baken
    precis molly hade allt svarta leggings när hon var mindre också men de kom inte på särskilt ofta Flört
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-11-04 14:18:06 följande:
    jojo upptill håller jag med dig..nedtill är en annan sak tycker jag..Iofs så tyckte jag helt annorlunda när Max var liten och på en pojk- då var det helt ok med svartDrömmer
    Sen använder vi pops svartvita ränder också-baara fint.

Men jag är då också en som tycker att Molos pistoler är fina,Molos movieprint ok även om det skymtas cigarett någonstans samt att jag inte heller anser att bikini är något att orka dra på stora trumman för
    ja molly har nog iaf minst 3 bikinis redan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17