Inlägg från: Pepper79 |Visa alla inlägg
  • Pepper79

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-09-22 19:11:08 följande:
    Godkväll flickor.

Meja nattad och sambon och Liam är iväg och hämtar ved, hoppas det är en trött kille som kommer hem
    Trodde jag skulle få en massa gjort idag då energin var på topp hela förmiddagen, men efter middagen fick jag SÅÅÅÅ ont i magen, helt sjukt, kunde varken stå eller sitta, så det fick bli fosterställning i soffan ett par timmar och poff så försvann det, mystiskt.

Fick hem underbaraste Kik Kid klänningen idag, tack tack Pepper
    Så bra att den kom idag . Ja den är toppenfin.
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Lillebror BF 101027 ღ ¸.?°´¯)
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-22 19:48:59 följande:
    Funkar hos mej....
    blir det IdaT oxå Tungan ute?
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-22 19:57:02 följande:
    De bestämmer smultron och JsN... dom kör först, jag får snällt acceptera deras rutt, gör jag inte det får jag helt enkelt bli hemma. Så ja,.... de lutar väll åt de Kom på idag att jag måste växla på fredag eller onsdag, enda dagarna jag är ledig när banken har öppet, fnula på lista tack!
    Men säg till innan du växlar så att jag kan föra över pengar. På Idat kan det ju finnas något till lillebror om inte annat. Verkade ju vara väldigt begränsat i våra döttrars size.
  • Pepper79
    Lalalong skrev 2010-09-23 10:19:36 följande:
    Tack

Klara saknar både jeansleggings och svarta leggings... Måste kanske shoppa lite om det nu är fint till Drömmer
    Fast jeansleggings har jag inte hittat några ännu som sitter fint på henne. Hittar bara sånna som är i mer riktigt hårt jeanstyg men med en resår i midjan. Ser konstigt ut på henne. TIll lillasyster har jag riktiga leggings, i mjuk bomull, men som ser ut som jeans.

Någon som vet var man kan hitta detta till större barn får hemskt gärna hojta till!!
    Jag har köpt superfina mjuka jeansleggings från name It. sedan tror jag hm och kappahl brukar ha i bomull som är jeansliknande.
  • Pepper79

Ingen som sitter på ett par gröna velourleggings från me&i i stl 86/92 som ni vill bli av med? Missade ju de som 1o1 hade ute på fb och hittar inga på T

• Pepper79
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 13:02:48 följande:
    vet men det kan ju vara så att en som heter j.k på fb som kan ha.. kan skicka hennes alias till dej om du vill... hon har ju en tjejå vet att hon haft alla plyschisar till henne..... vet dock inte hur snabbt hon svarar då hon ligger inne pga av risk förtidsbörd då hon uppvisar tecken på havandeskapsförgiftning(igen )
    Ja gör det är du snäll
  • Pepper79

Kan någon länka till slagtråden *please*

• Pepper79

Liljan: Jag tror att just de blå med stjärnor är gigantiska i stl. Har dem liggandes till lillebror och och du ser på denna bilden skillnaden mellen dem och de gröna med stjärnor som också är stl 80 .

• Pepper79

Morning!

Här har föräldraledigheten börjat för min del nu. Bara att vänta på att lillebror vill titta ut. För min del kan han få komma nu, är inte bra på att vänta.

Tänkte vara duktig och ladda prolistern nu så jag kan lägga upp auktionerna ikväll

Lillronya: Superfina kombosar i BT {#emotions_dlg.flower}

Kanske kanske att jag kan hoppas på Småfolk och IdaT paket idag *hoppas*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17