Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-02-01 22:32:08 följande:
    Finns ett ute på T till liten säng
    What?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-02-01 22:33:15 följande:
    åh så glad hon kommer bli tror jag. såå fint i färgerna
    ängeln83 skrev 2011-02-01 22:30:12 följande:
    Men FYYY vad fint påslakan setet var, fick ett plötsligt måste ha begär...hum, börjar bli dags för Meja att sova i stor säng snart va?!
    visst var det färgerna är sjukt fina! jaa snart får hon ha en ny säng
    Lovely lovely lovely
    Ska hålla span på det på T annars får det bli sängbyte
  • ängeln83
    h80 skrev 2011-02-01 22:36:38 följande:
    visst hade du handlat på villervalla? vågar man hoppas på paket imorgon? jag beställde igårkväll
    Jupps beställde därifrån förra veckan, ev kan det nog komma imorgon. Jag kommer inte riktigt ihåg vilken dag jag beställde men jag tror det var på fredagen och det kom på tisdagen.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-02-01 22:38:38 följande:
    Ja man vet ju aldrig, som pussel leggingsen. Vilket kaos det blev när dom aldrig kom
    ängeln83 skrev 2011-02-01 22:31:31 följande:
    Ha henne hemma
    Jag har Liam hemma och skulle aldrig få för mej att lämna honom på dagis, han trivdes stört bra den korta tiden han gick på dagis men det kändes så himlans fel att lämna honom när jag ändå var hemma, vi går till öppna förskolan 3 ggr i veckan istället så han får leka av sej
    Ja det känns ju som att dom "hinner" med dagis gott och väl sen ändå. Känns som att tiden hemma tillsammans medans dom är små är värd mer  Men bebisen kommer ju i början på maj så hon blir ju ändå hemma från och med det säkert och hela sommaren så man har ju ett tag på sig att känna efter och se hur det känns innan det är dags för höstterminen. Men jag tror nog hon får vara hemma med oss
    Ja och såklart gör man ju som man själv känner men för min del var det helt uteslutet att ha honom på dagis. Fast jag är faktiskt ganska ensam om det, ialla fall här där jag bor, folk blir nästan chockade när dom hör att Liam inte går på dagis.
    Vi sa ju upp hans plats några veckor efter att Meja föddes så några dagar var han ju där men jag tyckte mest det var meckigt att få dit honom på mornarna. Dessutom var man ju lite skraj för alla sjukdomar när Meja var mini. Dom flesta säger ju att man vill ha tid ensam med bebisen men jag tycker faktiskt det var och är tvärtom, jag önskar jag hade mer til ensam med Liam, Meja kräver ju betydligt mer än honom så han kommer lätt i skymundan.
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Idag blir det en shopping runda med barnen, hoppas hitta en massa fint, det blir nog mest OT shopping dock, tycker det är så tråkigt att Jkpg bara har en endaste shop som säljer danskt, och den ligger så dumt till så dit orkar jag nog inte åka till.
    Funderar på om jag ska köpa Fix överdragsbyxorna till Liam, skulle verkligen behövas och dom verkar ju bra, frågan är bara vilken storlek man ska ta, Liam brukar inte vara så villig på att prova i affärerna.

• ängeln83
    Mosen08 skrev 2011-02-02 08:56:32 följande:
    Vart finns dom där underbara nike skorna som du hade tipsat solouniko om? måste ha till min lilla fis
    Ellos Fast tyvärr ganska utplockat i storlekar, tror det finns 23 kvar. Hade gärna velat ha till Meja men dom vart för stora så det blev ett par Adidas istället. Men dom är såååå fina.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-02-02 09:06:43 följande:
    Hur lång är han?
    Säg till om du vill ha mått på ett par i storlek 104
    Han är 106 cm lång, har både 104 och 110 i byxor men mest 110.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-02-02 09:34:37 följande:
    nä har man inte råd är det en sak men jag har sett mååånga exempel på mammor som lämnat sina storgråtandes två åringar för att åka till stan med lillasyskonet och fika det är sånna mammor jag inte förstår mig på
    Håller med, har full förståelse att alla inte kan vara hemma med barnen hur länge som helst. Liam började på dagis när han var strax över 2 år och likadant blir det för Meja.
    Men att lämna stört ledsna barn för att gå hem med syskonet det kan jag inte förstå. Eller som en kompis till mej som lämnar pojken på dagis när det går magsjuka när hon inte måste, varför lixom?
  • ängeln83

Godkväll

Här verkar det lugnt?
    Jag kämpar med att få Liam att sova men icke...orkar inte lägga ner varken tid eller energi, så länge han är tyst får han väl sitta uppe.

Idag har vi varit Jkpg o shoppat, hittade det mesta jag var ute efter, eller ja, egentligen var det bara dom tok fina leggingsen från Kappahl, köpte både blå och rosa, sååå galet fina.
    Skulle ju köpa överdragsbrallorna från Fix men dom var slut i 110 Testade 104 och dom satt perfekt nu, så dom lär nog inte räcka i vår och höst, köpte ett par andra istället men dom blir det nog byte av. O så blev det den gröna softshell jackan, herregud vilken underbar färg det var, blev helt kär

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17