Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-01-21 10:28:06 följande:

Ha ha, ja för oss är det tidigt Innan kom han alltid innan kl 13-14, veti sjutton varför dom är så sena nu tiden.
    Jag är super nyfiken på båda mina paket, kommer knappt ihåg vad jag beställde ju

Ja jag brukar ha lite VV perioder, nu var det väldigt länge sen jag köpte nåt, förutom nån mössa i höstas. Tycker jag fick en hel del kläder för 800 kr så visst var det bra priser

Buttelina skrev 2011-01-21 10:10:52 följande:
    stog 2-5 dagar så hoppas på måndag men seeenast onsdag. lääängesen jag beställde därifrån med men det har alltdi innan tagit max 3 dagar

Ah, då hoppas jag på i början av nästa vecka då, valde faktura.

ja man får en hel del för 800. köper man molo så får man typ en skaljacka för samma pris
    solouniko skrev 2011-01-21 10:29:03 följande:
    Det borde nog gå att ordna Jaa det är nog regnbågsrygg, tur att du har koll!
    åhh vad du är sööt inboxa här eller på fb innan du ska dit nästa gång. ska prova på bella om hon ska ha 110/116 eller 122/128
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    juliet skrev 2011-01-21 10:34:11 följande:
    fann den på babyshop
    gött
    ängeln83 skrev 2011-01-21 10:35:14 följande:
    Absolut 2 tröjor, 1 jeanskjol, 2 vanliga kjolar, 1 par leggings och 1 par strumpbyxor är ju en del kläder
    Hoppas nu det passar.
    jaa massa fint ju!!
    solouniko skrev 2011-01-21 10:38:44 följande:
    Jag är ju där och springer dagarna i ända Fast vi inte bor grannar längre haha. Men Milla går ju på nattis och det finns bara inne i stan så jag har vägarna förbi flera dagar i veckan ändå Modellen är väl liite annrolunda på linnena nu, tyckte det såg lite bredare ut än innan men har inte provat det på henne ännu..

Ängeln, jag tror Meja kan ha linnen i 92 till sommaren, lite långt kanske men det gör nog inget
    oh najs, du är så snäll
    juliet skrev 2011-01-21 10:43:08 följande:
    så nu fick det bli en safari tröja till lillebror
    och dom stickade leggingsen och rådjurs leggings till stora damen det var ju bra rea på dom Skrattande
    åhh fin hopping själv måste jag rensa lite här hemma har en del som ska säljas huu
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-01-21 10:55:35 följande:
    Bara du vet vilken stl du ska ha så är det lätt fixat
    ska kolla nu
    Mamma till Simon skrev 2011-01-21 10:55:31 följande:
    Hej i tråden!
    Shoppar ni nått eller vad gör ni?

Själv har jag varit och storhandlat med de 2 små *pust*
    och nu står fläskpannkakan i ugnen så nu får jag nog lov att sitta här lite Flört 
    oj redan du är driftig du jag har inte kommit ur pyjamasen än haha
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-01-21 11:04:41 följande:
    Okej ska jag knipa ett sånt nästa gång jag är där då?
    japp gör det så bråkar jag med min dosa igen vill du ha pengar i förskott eller lägger du ut?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-01-21 11:06:39 följande:
    de nya var större än de gamla va? Så jag bör ta 110/116 till Maia i linnen också?
    jag provade nya 110/116 (dock pojklinne) satt super med växtmån
    gamla 122/128 stooort myyycket växtmån satt sådär snyggt
    gamla 110/116 satt superfint med liite växtmån, funkar hela sommaren men är nog för litet till hösten
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-01-21 11:11:48 följande:
    då har nog Maia längre överkropp än Bella då för gamla 110/116 satt precis perfekt nu utan växtmån Obestämd
    Fick hem dalmatinerlinnet i 122, det var bara lite stort, tror det kommer sitta fint i sommar Det är mest bredden som är problemet...hon är ju så attans smal.
    Men jag kör väl på 110/116 i de nya då...men får räcka med nyheter på ett tag för jag har redan handlat för mycket Tyst
    ja hon har nog lite längre överkropp än bella. tror 122/128 blir föör stort.
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-01-21 11:12:14 följande:
    Måste åka och posta paket så jag kan köra förbi en sväng nu innan jobbet. Fördelen med små städer, allt ligger max 10 min bort med bil Så du kan fixa det nu
    ohh myyy vad najs jag inboxar min adress och för över bums <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17