Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-04-29 14:56:53 följande:
    Tack för input Tror jag får lov att beställa 98/104 då och hoppas att de är som de "gamla" 98/104orna som vi har för de sitter bra.
    isabel hade 98/104 förra sommaren och hon var då 95cm lång. de satt bra
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-04-29 15:17:12 följande:
    Den lila är ju dock ganska liten i stl tycker jag. Inte som de som kommit nu senaste året.
    ja precis, därför skrev jag att den blå var större i strl. ville bara visa ändå eftersom att lillebror bara var 90cm på bilderna
    Tjollabolla skrev 2010-04-29 16:01:32 följande:
    Hej flickor! ÅÅÅ det börjar trilla in småfolk i shopparna... SÅÅÅ mkt jag vill ha. Måste ha. NU! Hit med deeeet!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-04-29 16:11:45 följande:
    Smultron, angående storlek. Milo kan fortfarande ha en del av sina från förra sommaren i 86/92. Allt beror ju på hur dom är i storlek i år. Milo är ju 100 cm lång! Jag hade nog ändå tagir 92/98 till Max, han är väl inte så lång? Jag tar 98/104 till Milo o hoppas på att dom sitter bra. Milo hade 86/92 förra sommaren och då var han 94 cm lång...
    oj var han lika lång som isabel förra sommaren? hon hade 98/104 då
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-04-29 16:45:51 följande:
    Ja jag minns att vi mätte honom i en skoaffär när vi var på Öland och då var han 94 cm lång. I början av sommaren kanske han var 92 typ...
    oj långeman
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-04-29 21:51:02 följande:
    Godkväll Idag har jag haft en riktig skit dag, allt har gått åt skogen, barnen har gnällt ikapp och jag har inte fått nånting gjort, lyckades få mat på bordet men den fick jag värma på 1 timma senare efter att Meja lugnat ner sej *puuuuuuuust* O som den pedanta människa jag är så blir jag bara så super stressad när jag ser allt som måste göras. Så imorgon har jag skaffat barnvakt från morgon till kväll, första gången på 3 år som jag haft barnvakt mer än någon timma, jag vill för det mesta klara mej själv men nu behöver jag en liten paus för att ladda batterierna Sorry för gnäll men ni brukar vara bra lyssnare
    skönt att ha en dag för sig själv passa på och MYYYYS
  • Buttelina

gahh vad gör man med en över kelig katt? blir knäpp på honom snubblar över honom flera ggr varje kväll och så fort jag sätter mig ner har jag en spinnande lurvboll i famnen hoppas att det blir "bättre" när vi får hit kattungen

• Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-04-30 12:00:57 följande:
    Ja, ja din lyckost! Kan inte hjälpa att vi andra är lite sena av oss...
    så fin din sötnos är i vv tråden isabel är 104cm så då vet jag att 116 blir toppen till henne med
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 12:16:04 följande:
    Buttrik: vad blev det för fynd igår;)fyndande med mina igår sent på kvällen hihi innan man förde budskapet vidare =P
    inga jag struntade i det är ju inget ns fan eg ville ha shortsen bara
  • Buttelina

hej alla

igår var vi och red hästapolle och åkte åsnevagn sen klappade vi grisar kor, getter och lamm. efter det åt vi korv, kollade på hästuppvisning och sen majbålet. *perfekt kväll*

sen började jag morgonen med hopping

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17