Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-05-10 13:06:54 följande:
    Jag har faktiskt inget ur våren kollektion! Å alla Milos Ns jeans är på väg att bli urväxta, det är bara 98 i dom och han är 101 cm lång... Så han förtjänar väl lite wct Dock fick jag ta 110, men det ska nog gå
    åhh e med så nära att falla ... men behöver ju mina små ören till salgen =p...åhhh elak elak ocikatt å skicka länk sådära =P
    tro det blir å lägga ut lite mer på T =P..... får man ngt om man har klädpaket med icke kända märken tro ni??
    har ju en hel del jamasas (beg) sen en del tjejkläder helt nya som jag vet att ajg inte kommer attanvända till lillan...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-05-12 21:39:14 följande:
    Åh vad massa fint du har köpt Själv har jag varit på Gekås och spanat,ska dit imorgon igen
    hmm det var ju extremt ovanligt lr{#lang_emotions_dreamer}??

hej förresten.... usch stackars lilla Lova å familjen =(......hemsk tid de har framför sig...

idag skulle lillebror fyllt 23år... så har varit en hel del ångestladdad dag som nu äntligen går mot sitt slut....man blir trött av att tänka å vara nere =S...

moterade ihop lillemans juniorsäng nu på kvällen för att rensa tankarna.. å till och med jag e lite händig... blev iaf en säng av att
  • Greksmurfen
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-13 18:04:29 följande:
    Hej Tjejer. Någon som har sett molos woodfish linne i stl 110/116 nånstans? Antar att det är rätt kört men ja vill ju så gärna ha det ju.
    hmm vet att de finns i vxö, krokodila ring dem, de skickar ...
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-05-16 15:43:01 följande:
    JA jag får väl ta nåt idag och lite mer imorgon. Ska faktiskt på bio med min man ikväll. Vi börjar nästan bli duktiga på det där nu. Imorgon har vi varit tillsammans i 19 år. Tänk att jag har levt ihop med honom fler år av mitt liv än vad jag inte har gjort det.
    MYS =).. väl unnat er=)

här börajde dagen med att en stooooooooooooooooooooor spindel hängde i taket så jag flög upp fortare än kvickt, så maken skule ta hand om den å tappade bort den{#lang_emotions_yell}-.... så nu e sovrumsdörren stängd tills han hittar den =P......

annars har jag möblerat maxens rum o donat där inne, fortfarande en del kvar å göra men det ser ut som et rum iaf .... var rätt stökigt när vi satte in hans juniorsängå tog ut självsängen..=)......

tro dock det är dax å leta efter en 4:a läggenehnhet....börjar bli lite trångt ;)
  • Greksmurfen

gokväller...
    guuud va seeeeeeeeeegt tradera är...orkar nog bar lägga upp ngn =S..sen får resten bli imorn.....tar 5 år å bara ladda upp en bild...

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-05-16 22:31:59 följande:
    Godkväll! Trist när det segar.
    jo allrahelst när man inte har tillgång till prolistern heller pga av en MAC{#lang_emotions_yell}.....

men lägger upp nga nu sen som sagt få resten bli imorn.. ..
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 08:07:38 följande:
    Mårning! Idag mår jag INTE illa  Såååå jädrans härligt!! Å strålande sol med 21+ är det åxå
    morrnmorrn =)
    SOL.... ta å skicka hit den =P... här e sååå gråmulet å kallt=S..
    iof ska jag plugga inne idag med seminarie diskution men iaf =P..dela med dej av värmen nu;)
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-05-17 08:38:24 följande:
    Å bad jag är avis på ert fina väder!! Här får man ha jacka och regnar gör det.
    hmm ja här får ja nog skylla mej själv..=P mördade spindeln idag på morgonen... lr ja maken fick göra det=P....usch har sån fobi mot dem...

MUMS smaskar maräng som jag bakade på morgonen....ska bli ksönt å få bort gravidhormonerna om typ10-11v så man slipper de här konstiga sugen =P
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-05-17 08:45:10 följande:
    Usch spindlar är läskiga! Maräng låter smarrigt! Jag har glömt köpa mjölk så jag funderar på vad jag ska ha till frukost idag. Brukar äta havregrynsgröt men det är inte så smarrigt utan mjölk... Har havremjölk hemma men det är inte heller gott.
     jag brukar alltid ha utan mjlk :).... men ta på lite äppelmos istället till eller så å lite havremjökl bara..=).. så kan den nog slinka ner =P...

ringde kosta igår... de håller på å diskuterar de nya priserna på grejerna som ska komma in. så om 3v finns dem på plats sa hon nu{#lang_emotions_surprised}.... vaddå försenat lr vad...
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-05-17 09:04:57 följande:
    Det blev knäckemacka istället. Oj! Vad sent det kommer! Hojta när du ska dit, om du vill kolla efter skalbyxor åt oss.
    säger till=).....hoppas på vinterplaggsfynd med ;)..köpte som sagt maxen overall sistpop skidoverallen för 300kr ;).. kan det bli billigare =P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17