Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-01 17:46:06 följande:
    Inte har du någon erfarenhe at duns?
    Men jag ta testa om några dagar
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-05-01 19:07:48 följande:
    RååSa BuBBLan: Underbart söt Bubblis i BT, som en sockertopp!!  Så mysigt med tjejer i härliga färger. Fjärilsklänningen var kanonfin!Åhhh, det snurrar i mitt huvud nåt om att Duns inte var riktigt bra, tappade färg eller form i tvätten... Minns inte riktigt var jag hört det... *dumma minne*Återkommer om jag kommer på mera!! Men superfina tryck på kläderna har de i alla fall! Skaparna bakom Plastisock är vän till en av mina vänner!! Helt onödig info men känns lite kul!
    har med hört att folk klagat nått på duns och kvaliteten..
    medan har hört andra som har lovordat. Har några plagg så får testa, det kommer inte bli så mkt hårdtest då de är i max stl 56
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-05-01 19:14:49 följande:
    Kom på nu att jag läste det här i Shopoholicstråden (he, he, ja jag hänger där, den passar mig...) och det var väl att de tappade färg och blev noppiga men gällde mer de på gul botten än de på vit botten. Så då bör du ju kunna "testa" dina ändå Kristyr när det är tvätten det gäller!
    Har en med gul botten.. så får se då... det är ju söta unisexplagg.. och bra med omlott..
  • Kristyr

blir nog ett par plastisockleggnings från pixie tror jag..

Lila/gula plastisock superfint, men det väntar jag med om jag nu kan köpa nått sånt..

Tjolla> De är nog inte direkt mindre i storlek skulle jag tro

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 13:07:15 följande:
    Åhh men det kan ju en grabb med ha! Jag vill ha t-shirten till Milo! Nej risken är väl att dom är lika stora fortfarande... Lia har ett set i 50/56 som passar preciiis nu, det rosa/gula och nu är hon 61 cm lång. Men det är ju så svårt med dubbelstorlekar! Kan ju inte köpa 50/56 att ha i sommar precis och 62/68 är säkert stort. Har en rosa/gul suit som väntar i den storleken och den är ENORM...
    Jo kan säkert en grabb ha som passar i den färgen

Har köpt den gröngula till sonen. Köpte t-shirt och shorts på småtting, nu kompletterade jag med ett par leggings {#lang_emotions_cool}

Oj hoppas min mamms tömmer brevlådan nästan vecka när hon är barnvakt, annars kommer brevlådan att svämma över..{#lang_emotions_dreamer}
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 13:07:15 följande:
    Åhh men det kan ju en grabb med ha! Jag vill ha t-shirten till Milo! Nej risken är väl att dom är lika stora fortfarande... Lia har ett set i 50/56 som passar preciiis nu, det rosa/gula och nu är hon 61 cm lång. Men det är ju så svårt med dubbelstorlekar! Kan ju inte köpa 50/56 att ha i sommar precis och 62/68 är säkert stort. Har en rosa/gul suit som väntar i den storleken och den är ENORM...
    Svårt med plastisockstorlekarna... men jag brukar tänka att de är som den största stl i dubblestl precis som man får tänka på småfolktröjor..
  • Kristyr

Liljan> Din operation jag tror man gör det med en ryggbedövning bara. Ett typ dagkirurigskt ingrepp så man kan gå hem sedan.

Min läkare jag har som tog hand om mig efter min förra förlossning jobbade med sånt. Skulle från början gjort en "lättare"/enklare op där nere och då hade det vart med ryggbedövning. Helt klart hellre en ryggbedövning än att bli sövd...{#lang_emotions_throwup} Efter en narkos bli iaf jag helt förstörd ett dygn efter nästan, inte kul....

• Kristyr

Åhh ni pratade igår om fina katvig appel... {#lang_emotions_heart} Verkligen superfina både lila och gröna.. har båda färgerna på t-shirt...

• Kristyr

OT men fula hummeloverallan från Lindex här på sidan som reklam....{#lang_emotions_throwup}

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-05-03 11:08:45 följande:
    Nån som vet hur Katvigs strumpor från våren är i storlek?
    har inte ens hittat några och köpa i nån shop tror jag?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17