Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten: ja det är lite otäckt. Men vi här på åland är vana. Så länge det bara är borrelia så är det lugnt. Tbe vill vi inte ha!

• SmillaMilla

Ja som ni märker kan jag inte citera. Smultron, ja vi verkar vara några som säger nässelutslag. Svea får jy det nästan dagligen, så vi är vana med det......också. Klippkort på sjukhuset bad jag om u dag :) två av tre barn har nu kommit upp i högkostnadskyddet redan.

• SmillaMilla

Butte: tack! Nä borrelia är inte kul. Men jag är nog mest nervös över att hon inteskall tåla medicinen.

• SmillaMilla

Busbellan: härlig bild på barnen. Ns klänningen är så fin! Köpte den till svea i fredags, så hin hade den, molo colibri leggins, ns wct tröja och skarf från ns. Sååååå fint!

• SmillaMilla

1 och 1| haa ha hockey är jag äll inte jätte intresserad utav :) Busbellan: vilka svåra frågor! Men mulle och skräplisa har du kanske skrivit om?

• SmillaMilla

Ängeln: fy på dig :) då fick mig att titta på villervalla sortimentet. Kom hem från uppsala med en hel kasse full! Helt klart ett nytt favorit märke!

• SmillaMilla

Busbellan: det gick väll bra, eller ja de kom inte fram till så jätte mycket nytt. Blir tyvärr stark medicin. Men de måste söka licens på den först. Annie dark: jepp där var jag i går. Härlig butik!

• SmillaMilla

Busbellan: kattwn är gravid! Rund o go o man känner tydligt bebisar som sparkar. Hur går det för eran?

• SmillaMilla

Busbellan: jo de verkar ha den på bor men vill gärna betala med kortet då överföringen från åland har strulat på siatone och tagit lååång tid.

• SmillaMilla

Hej! Någon som kan hjälpa mig med att gå in på babyshop o se vad safari shortsen kostar i kronor? Jag får nämligen upp euro när jag bor här och då skall de kosts 50 e, liiite mycket. :)

• SmillaMilla

Lalalong: tack! Då hoppas jag att de ändrar detta, för nu beställde jag dem, jag gillar dem inte men sonen skulle ha dem och något får han väll bestämma, jag bestämde att han också skulle ha jeans shortsen.

• SmillaMilla

Någon som vet om det kommer några snygga färger på softshell eller om man skall köpa en tråkig svart på rea.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17