Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-12-02 19:32:09 följande:

Godkväll flickor.
    Har haft en riktig SKIT dag. Skulle panik handla imorse då frukosten var slut, ena bilen hade slut på batteri och i den andra gick det inte att stänga dörrarna, tappade min förlovningsring på Ica (som tur var kom den fram till slut), extremt gnällig Meja från morgon till kväll, allt jag gjort har bara blivit skit och pannkaka, dessutom vaknade jag upp med världens munsår och mina stackars händer som är allergiska mot kölden spricker och gör sååååå ont, JAAAA, jag vill bara gå och lägga mej och vakna upp till en BRA dag imorgon.

Som tur var så knep jag Molo kisse lakan till Meja imorse, det var väl typ dagens höjdpunkt.

Sorry för gnäll, var bara tvungen att skrika av mej lite.

Godkväll!
    Kramar om och hoppas du får en bättre dag imorgon.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-12-02 19:38:36 följande:
    TackKyss
    Är dock eeeeeevigt att sambon är ledig idag och fram till onsdag nästa vecka. Hade aldrig fixat denna dagen utan honom.
    Alltid skönt att vara två som kan dela på eländet.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-02 19:47:48 följande:
    Å jag som sa att dagen inte kunde bli värre..

Ja ja..

mellan 15-17 grader inne, totalstopp i avloppet som står och stinker i hela huset och NU frös vattnet..

Perfekt avslutning på den här skitdagen, för nu kan vi inte duscha heller!

Förvärkar i ett som gör rätt ont Obestämd

Tur jag fick lite hopping gjord!!Nä, inte riktigt så jag önskar, mer att dom räknat sjukt fel på UL och att jag är typ i v 38 nu

är i v 35 nu och ska ha den 8/1

Tack för kramen Kyss
    Pepper79 skrev 2010-12-02 18:30:35 följande:
    Bra val Elliott är 7 v imorgon och har redan stl 62.
    Å perfa då blir nog 68:an kanoners till våren!
    Men nä! Inte fruset vatten också.
    Kramar
  • lillronya
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:06:47 följande:
    Go kväll

Äntligen har jag fått min dator tillbaka som varit på lagning. Bara det att ALLA mina bilder är raderade och går inte få tillbaka någonsin Sååååå ledsen Gråter
    Å nej! SÅ hemskt att bli av med alla bilder!
  • lillronya
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:10:29 följande:
    Ja tyvärr men får trösta mig med att det finns värre saker och att jag med all säkerhet kommer säkerhetskopiera ALLT viktigt i fortsättningen.
    Jo det finns det väl, men ändå...
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:21:44 följande:
    HEEEEEEEEEEJ!!! Saknar dej!!!!!
    Hej!
    Saknar dej med!!!
    Näääär ska vi ses?
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:30:45 följande:
    Jag är van att röra mej mycke genom jobbet, trots detta ser jag inte de som en nackdel med nytt jobb, jag trivs så hima bra och liiiite rör jag ju mej, ut och in till killarna i verkstaden Men jag känner som sagt att jag måste nog skärpa till mej om jag inte ska lägga på mej något....
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 22:23:09 följande:
    Jojo den är trevlig tycker jag men det är skapligt risiga tider samt att jag får ta av min helg dvs familjetiden så i längden blir det mindre trevligt i sig Men alla jag jobbar med är trevliga även om de nog på riktigt ser mig som komplett galen med mina barnkläder...Gekås barnkläder duger ju bra..billiga är de också
    Men Linda, du ÄR galen Vi gillar dej iaf! KyssJa du... Jag jobbar ju i morgon... sen kommer V hem och vi skulle åka till göteborg i helgen ju, får dock se hur de blir med de... någon himla tidning ska tydligen komma hit och göra reportage om åkeriet och intervjua V och fota hans bil... Kenth är en av få åkare som faktiskt lägger på vinterdäck på ekipagen tydligen, det är ingen lag som säjer att lastbilarna måste ha de ju... Så ja, du kan ju själv räka ut hur många timmar han kommer spendera för att tvätta innan dess...... SUCK
    V och hans lastbil.
    JAg jobbar kl 17 på lördag.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:45:06 följande:
    Typ.... ibland blir de iiite toooo much

Undrar hur mycke snö de ska komma i natt, när jag behöver gå upp för att hinna skotta mej ut.... Får nog ta och krypa ner nu iaf... NATTI!
    Ja jag vet.

Om det inte kommer för mycket snö idag så har jag lovat att köra till Hbg för att köpa fogskum imorgon.
    Jag sa inte att jag gör det för att kunna köra till cillen och kolla på de nya molosarna.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-12-02 22:50:44 följande:
    Ha, ha, din luriga rackare!!
    Hahahaha ja jag är BÄST på det!
    Fick ju et nytt anfall angående köket igår, så nu kaaanske det kan hända något.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:57:33 följande:
    SUCK! Jag ställer klockan tiiiidigt då.... Natti!

Natti!

Borde också komma i säng. Någon här vaknar ju senast kl 5...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17