Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Preggi skrev 2010-09-09 11:59:44 följande:
    Undrar om jag ska ta denna modellen istället då.. www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=49940 Vi har två och de sitter bra tycker jag.. Vill inte ha dem för lång och är för lat för att sy upp..
    Jaa, om den modellen passar på kidsen så ta den istället! För lång klänning är inte så kul och eftersom ärmarna är i lagom storlek i förhållande till barnens längd så kan ju det lätt bli nattlinne-varning...
  • OsynligtSmåkryp
    melizza skrev 2010-09-09 15:22:57 följande:
    åååå jag är käääär Hjärta HjärtaHjärtaHjärta i småfolks rådjur.....fick idag hem klänning och tröja med dem fina rådjuren men vad ska jag ha till den fina klänningen??? måste hitta ett par fina tights till....tips någon???
    Ohh, låter toppen! Impulsklickade hem tröjan med lila ärmar idag från Funkybaby, sedan blev den den orange/rosa med katter också, bara för att färgerna var så fina.

Annars har jag bara fyndat OT idag hos Skurk-Kids, precis den toppfärgen vi ville ha till Buggan och planerat att köpa till ord.pris senare fanns helt plötsligt till 70% rabatt och då slank det ned lite annat på en gång.
  • OsynligtSmåkryp
    Tjollabolla skrev 2010-09-10 16:52:44 följande:
    Nja, jag hade tagit 110 utan att tveka. Har det till min grabb på 104 cm.
    Jag har också 110 till tösen på 103 cm, mindre hade inte räckt hela vintern...
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 14:24:14 följande:
    Jo den är rätt rejäl   Folk som frågar när det är dags blir helt paff när jag säger Januari

Jag tycker mest den står uuuut så enormt, rakt ut och slår i allt

Hoppas den inte ska bli dubbelt så stor bara, då kommer jag inte kunna röra mig liksom..
    Sööööt mage! Riktig pojkmage enligt skrönorna va?

Min är mer bred och lång, som en jäkla limpa typ...Var så med dom andra också.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 15:18:33 följande:
    Ja det är en riktig pojkmage detta, ser man mig bakifrån så syns det inte att jag e gravid alls

Ha ha ha, lilla Limpan
    Sån mage har jag alltid velat haft, men då behövde jag nog vara liiiite mindrekanske. Men men, deglimpan får vackert ta plats, det finns ju iallafall något oerhört sött inuti.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 15:23:29 följande:
    Här va åxå bebis som h*n skulle vid RUL så jag antar h*n e normal stor nu med Men mitten av Dec känns bra ändå, träffa tomten o så vill h*n väl liksom Drömmer
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-11 15:19:55 följande:
    Sån mage har jag alltid velat haft, men då behövde jag nog vara liiiite mindrekanske. Men men, deglimpan får vackert ta plats, det finns ju iallafall något oerhört sött inuti.
    Å ja!! I lilla Limpan ligger ju Arnold Hjärta
    Arnold ja. Han kommer på allvar få heta Arnold även efter utcheckning, sambon har skitsvårt för namn och kan inte ens säga rätt namn till tjejerna ibland, så att försöka döpa om lillbebisen kommer vara svårt.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-13 15:32:16 följande:
    Hej i tråden!

Hoppas det nåt? Drömmer

Här har det blivit lite Katvig och KIKKID som jag hoppas dyker upp i morrn
    Blev en randig Katvigtröja från Funkybaby, lite mammatröjor till mig från H&M och en jäkla massa Me&I.
  • OsynligtSmåkryp
    Mamma till Simon skrev 2010-09-13 14:50:30 följande:
    idag gick inte locket på brevlådan inte att stänga för alla paket...och mer blir det i veckan Glad tur jag är hemma och tar in posten innan min man ser allt jag shoppar Flört 
    Här är sambon hemma och ser precis alla paket, fast han yppar inte ett ord om det...Men går det dagar utan paket i lådan så undrar han om jag är sjuk.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-13 15:35:18 följande:
    Ingen tunika från T i lådan idag heller, guuuud va folk e sega med att skicka ibland Obestämd

men jag fick underbara katvig miniapple leggings iallafall *älskar*
    Bra att byxan kom fram iaf.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-13 15:36:25 följande:
    Vilka katvig ränder blev det?

Mamma tröjor skulle jag åxå behöva köpa, alla e för korta i magen här så den sticker fram

Tack för dom underbara bysserna i lådan idag, älskar dem!!
    Dom där eggplant/pastell blev det i tröja till stora. Hon passar så fint i Katvigränder.

Jag beställde tre på H&M, en långärmad och sedan två kortärmade amningtröjor, har dom kortärmade sedan förut och dom är sååååå sköna redan nu, så jag tänkte inhandla nya och spara dom tills jag verkligen ska amma.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17