Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag är också här lite.
    Resten av familjen kollar på film som jag inte gillar. Småttarna sover förstås.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya

Slänger mej i soffan istället då.
    Natti tjejer

• lillronya

Godmorgon i tråden!
    Fy vad ungar kan vara morgonpigga!
    Vi har redan städat lekrummet och sen öst ut alla bilarna igen och kört över hela golvet.

• lillronya

Just nu dukar småttarna fram frukosten. Stora diskussioner om vem som tål vad och vad som ska fram. Så roliga att lyssna på!

• lillronya

Hahahaha ungar är så roliga!
    E: ja fick spel
    M: vem fick du spel på?
    E: Moja tläck (mora träsk)

Så kan det bli när man blanda stora och små barn. E menade att han fått ett spel med mora träsk på, men så tolkade inte M det ju.

• lillronya
    Buttelina skrev 2010-04-25 08:52:45 följande:
    godmorgon tjejer idag är det såå fint väder här. vi ska till blomset affären och sen ska vi ut i stugan och plantera  ska bli såå kul ses senare
    Godmorgon!
    Å vad mysigt med blommor! Här är det frost varje natt så det är ingen vits att fixa blommor än...
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-25 08:57:54 följande:
    *skratt* Ja, man kan höra roliga diskussioner ibland.Här ska vi klä på oss lite nu och kila ut i trädgården, plantera om rabatterna som är överväxta!
    Å vad ni ska vara flitiga.
    Jag ska dra igång tvätten här igen. Bra torkväder ute ju.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-25 09:42:58 följande:
    Godmorgon flickorHar haft en förmiddag utan varken internet eller tv, snacka om abstinens, men nu verkar det funka igen Idag ska vi på kalas hos min moster och Liam ska leka med sin favorit syssling som han pratar om heeeela tiden
    Godmorgon!
    Trist när det krånglar. Hoppas det håller  sej nu.
    Busbellan skrev 2010-04-25 09:43:07 följande:
    God morgon Funderar på att ta mig ut och försöka få upp studsmattan. barnens pappa har ju lovat det länge nu, men det händer ju inget.Jag ska i alla fall göra ett försök, men vet inte om jag klarar spänna alla fjädrarna.I em blir det nog lite tivoli med Ella, om hon nu vågar åka nåt, hon som inte ens vågar sitta hela åkturen i såna där bilar som finns i mataffärerna Nora var där igår kväll med en kompis och August var där med kortis igår och fick gratisåkning en timme
    Godmorgon!
    Låter svårt att få upp studsmattan. Håller tummarna för att du får till det
    Mysigt med tivoli.  Mina är också fega när det gäller karuseller. Sköbt tycker jag.
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2010-04-25 09:45:58 följande:
    Vi ska en sväng till Ikea idag, det vi skulle ha igår var slut på det Ikea vi var på, så det blir till att åka till andra idag...lillronya: haha japp, tänk vad samma ord/mening kan betyda olika saker för olka människor eller åldrar... rätt kul!Ha en trevlig dag alla!!
    Blir mycket såna förvirringar här.
    Ha det så trevligt på ikea!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-25 09:59:36 följande:
    Här är det bara Ella som är feg, de andra har inga gränser alls jag tycker det är ganska bra, äntligen har jag nån att åka med igen, för sambon är en riktig fegis
    Aha!
    Michaela åker det mesta, men det tog ju l¨ng tid innan hon, längdmässigt, fick åka på tex Liseberg.
    De andra är fega som attan allihop. Och det är jag med. Fast det är ju inte säkert att de är fega för alltid, det kan ju ändras...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17