Inlägg från: THEA och Grodan |Visa alla inlägg
  • THEA och Grodan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2011-03-10 11:55:07 följande:
    Småfolk Köpte dom på småtting
    Den gröna var bara såååå fin till regnbågsbyxorna!!

men vart fasen hittar jag lila skalbyxor till Maia....
    Buttelina skrev 2011-03-10 11:55:34 följande:
    småfolk
    Sory, förvirrad hjärna   spanar en runda hos småtting Cool
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2011-03-10 12:06:52 följande:

såååå glad att bella vill ha sånna här i år och tack snälla busbellan som hjälpte till med strl.
    Åhhh, dom är si fina Kyss
  • THEA och Grodan

så fina skall det ju vara, är lite snabb på tangenterna idag

• THEA och Grodan

Alex kommenterar BT: Åhhhh mina kompisar , om Emilio: Vilken tuffing . och avslutningsvis, mamma, när skall jag få dom kläderna

Och hej i tråden

• THEA och Grodan
    Duntoffla skrev 2011-03-28 10:19:26 följande:
    God förmiddag!Hej, det var länge sen. Allt bra med er?
    Hej, allt är bra, jobbar aldeles för mycket trots att jag bara jobbar 75% Hur är det med er?
  • THEA och Grodan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-28 10:35:50 följande:
    Välkommen tillbaka!!!

Som jag i fjol då... Man måste säja ifrån på skarpen! Annars blir man slutkörd... I know.... Va rädd om dej!!! <3
       Jag kan tyvär inte jobba mindre än 75% eftersom sambon studerar men det är i alla fall skönt att inte jobba 100% längre
  • THEA och Grodan

Jag är ju bara på jobbet 6,5 timme varje dag inkl 30 min lunch så det är ju inte så länge När jag jobbade 100% var jag där 9 timmar inkl 1 timmes lunch så dagarna är ju 2,5 timmar kortare vilket är en enorm skillnad. Mitt jobb innebär inget efterarbete heller så jag borde ju inte klaga

Men om jag hade fått välja hade 50% räckt aldeles utmärkt

Vad shoppas? Själv håller jag mig nu till MOLO salgen

• THEA och Grodan
    Zvartaliljan skrev 2011-03-28 21:41:25 följande:
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

Precis så känner jag mig just nu...varit sådär löjligt glad ända sen min promenad till postlådan idag...ni är ju bara för underbara Solig Det där lyckohalsbandet är ju verkligen klockrent till mig...nu får vi hoppas att det fungerar!
    TACK TACK TACK {#emotions_dlg.flower}

Vad kul att du blev glad, KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM  Hjärta
  • THEA och Grodan
    Zvartaliljan skrev 2011-03-29 12:06:05 följande:
    Hjärta Hur går allt för er gumman? Fått någon hjälp än?
       får se hur vi gör efter sommaren om inget har hänt, då blir det nog privat...måste bara ha råd med det också...

Men i övrigt är allt bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17