Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-07-21 21:13:33 följande:
    Jag tittar
    Jag tycker det är så faschinerande med barnafödande Skulle gärna föda barn igen men graviditeten kan jag skippa Iaf de första 20 veckorna typ, kräk, kräk och kräk. Näätack
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2010-07-21 21:19:17 följande:
    Håller med!!
    Jag brukar inte må illa, men mår verkligen pest denna grav.
    Förlossningen är ju liksom belöningen Och bebis såklart
    Ja, hujja. Är ju inte säkert att man skulle må lika kasst om det blir fler barn, men jag gruvar mig ändå lite Idag har jag mått såå illa hela dagen och jag får såna flashbacks. Hujja! Ja, förlossningen är ju bara så häftig! Den hade jag kunnat göra om hundra ggr Men då får någon annan ta bebisarn Bara en till blir det!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-07-21 23:38:13 följande:
    åh jag som tyckte att din lilla goding var sååå fin i björn/berg suiten hon hade på sig och jag löööve flygplanen
    Joo hon var superfin i den faktiskt. Kanske får hoppa den på rean sen för än så länge är den inget absolut måste Men hon passade så fint till färgerna! Jag gillar faktiskt de bilarna som är på höjd som kom nyss, men de finns ju bara från JR.

Vi provade dock en annan tröja med turkosa fåglar osv och lila ärmar igår i 92. Den passade bra faktiskt och såg liten ut i storlek, att de aldrig kan bestämma sig Och dockhusen var fiiina IRL Eller "Hushållsnära tjänster" som en i butiken kallade den, haha det var roligt
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 11:06:42 följande:
    Ååååååååååå!!! Just känt de första små buffarna från bebis Hjärta små mjuka knuffar, gulle Solig
    Åhhhh mysigt Solig
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 11:16:39 följande:
    ja fy va glad jag blev Solig
    Minns att jag kände första lilla sprattlet mitt på IKEA Myyys! Vilken vecka är du i nu?
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 11:20:32 följande:
    På Ikea   hi hi..

Jag är i v 16 nu Solig
    Oj va fort det går Fy vad roligt! Jag kände då på IKEA i v 17, sen tog det ända tills v 20 innan nästa riktiga spark kom Milla var en luuugn bebis i magen, man var jämnt orolig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17