Inlägg från: lillronya
|
-
-
Ja det tycker jag!Harley skrev 2010-12-13 22:20:26 följande:Vad bra då kanske jag ska slå till på en till Lennox inför nästa vinter
Vilken är det?
-
Jag hänger här som vanligt....ChokladMoshin skrev 2010-12-14 11:18:08 följande:Nämen har ni övergivit mig helt nu
Behöver tips på vagn, en som rullar bra i all denna snö, bra fjädring och lättkörd.
Inte bugga dock.
JAg gillar Emmaljungas vagnar och babytravel jogger -
Har ju hunnit prova några olika vagnar, men köpte en emmaljunga duo edge till Nikita och hade sen den till småttarna med. Superbra och tålig vagn!!Kristyr skrev 2010-12-14 11:20:49 följande:Emmaljunga
Babytravelsyskonvagn helt okey, iaf för det priset..
och den har inte sämre funktion än typ UJ...
När det blev dags för syskonvagn köpte vi babytravels syskonjogger. Gillade den så mycket att vi köpte en singeljogger också.
Den kan man ju även ha liggdel till och det är ju smart.
-
ChokladMoshin skrev 2010-12-14 11:22:07 följande:Hej, visst jag kunde lita på dig
HAr en Bt och det är noll fjädring i den har jag nu kommit. Har varit supernöjd med den, har haft som tvilling med.
Men har aldrig haft nån spädis i den med så här mycket snö, hon ligger ju och skakar ngt fruktansvärt i liften
Är också inne på Emmaljunga, hade Brio till min första och den var ju sådär....
Shoppas det ngt?
Har ju inte haft bt till spädis så det har jag ingen koll på.
Tycker emmaljunga till småbebisar är oslagbar!
Här shoppas inget iaf.
Småttarna och Michaela har bakat pepparkakor och mamman har käkat pepparkaksdeg.
-
BraChokladMoshin skrev 2010-12-14 11:30:58 följande:Litar på dig, lutar helt åt Emmaljunga nu.
Ska bara se hur lång tid man måste vänta på att få den......
Trist att behöva vänta. Du får ringa runt till alla butiker i närheten och höra vad de kan erbjuda.
-
Men alltså jag bor i skogen vid en grusväg och har inte upplevt vår bt sådär skakig.Kristyr skrev 2010-12-14 11:32:41 följande:Hade citycross med mjuklift. Super!
Den bt var bra på sommaren att ha spädis i.. när man gick på asfalt.
Iofs köpte jag en begagnad så den var kanske redan tillgungad.
Fast han var inte spädis heller förstås då. -
Ungefär samma känsla som när man tokshoppar på nätet samtidigt som det är lyxfällan på tv.Smultronhjärta skrev 2010-12-14 11:58:54 följande:Ojoj det känns mindre bra att sitta och moffla glass samtidigt som jag kollar på Biggest Loser

-
Inte jag heller iofs.Smultronhjärta skrev 2010-12-14 12:05:04 följande:Haha ja kanske det..Jag tokshoppar sällan förutom när det är julkalendrar har jag insett
Inte ens när det är kalendrar.
-
Jag kommer inte in på småttings sida och har inte gjort det på hela förmiddagen.
Finkar det för er andra?