Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hzl skrev 2010-05-05 08:44:21 följande:
    Hej i tråden!Kan jag få tips på "dop" present till min bästa väns son?! Tänkte kanske påslakan? Är det tråkigt? Hon önskade pippi-dreggellapp. Men jag vill ju såklart hitta på nått mer.Tacksam för hjälp
    Påslakan tycker jag är en bra ide, finns ju så många fina lite dyrare som man kanske inte köper själv. Nån fin filt kanske?, typ Molos?  Hade hon någon annan önskan?
    Sitter själv med samma "problem", ska på dop på lördag och jag ska försöka hitta nåt idag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon förresten.

Äntligen verkar barnen vara inne i sina gamla sovtider igen, båda sov till kl 9 idag.
    Idag blir det en tur till Jkpg, en massa presenter ska köpas, varför måste alla fylla år i maj för? Måste även hitta nåt som Liam kan ha på sej på sysslingens dop på lördag, nån som har nåt tips?

O när vi kommer hem hoppas jag på Katvigar från Funky i lådan.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-05 09:36:30 följande:
    Den där rosa tröjan du visade igår, den från Lindex. Den tyckte jag var fin och lekvänlig. Det måste ju inte vara såååå uppklätt på småbarn på dop ju.
    Ja jag tror jag ska spana in den idag, tycker inte heller att småbarn behöver vara så uppklädda. Dessutom har vi ju användning för den även till vardags. Tänkte han kunde ha vita jeans till så ser det ju lite finare ut.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Försöker komma på vad mina barn fick i doppresenter och det jag uppskattade mest var nog tavlor från Isaform, mat set, fårskinn, påslakan och kläder

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-05 09:46:48 följande:
    Nääe jag har ingen aning! Bara det inte är massa tennsaker och grejor som ska sparas i 100 år och sen aldrig kommer användas ändå... Vi fick typ 15 olika skallror när hon föddes, ingen ville köpa kläder till henne så sånt behövs INTE Köpte själv moln påslakan härom veckan, annars hade jag nog önskat det, dom är ju sååå fina...
    Ha ha, jag har en hel låda full med ur fula tennsaker, Liam fick nästan bara sånt trots att jag uttryckligen sa till alla att vi inte vill ha det.

Moln lakanen är underbara, Meja sover i sitt rosa nu{#lang_emotions_heart}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-05-05 10:16:42 följande:
    Åhhh, sonen har blivit med dino t-shirt (Molos alltså). Blir så perfekt till hans födelsedag. I och för sig storlek 116 (och han har egentligen 110), men han växer väl i den. Som jag har letat Ängeln: tror det blir jättefint. Rosa tröja och vita byxor är så fint på de små. Tjolla: du vill inte ha något bord och små stolar, eller en liten fåtölj el nåt till dotterns rum. Då kan ju gästerna gå ihop och köpa något. 
    Ja o nu får vi bara hoppas att dom vita brallorna passar, köpte ju dom förra sommaren.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Nyss hemkomna från shopping turen, hittade en himlans massa fint, Liam fick den rosa piken från Lindex, och till Meja köpte jag världens sötaste jumpsuit utan ärmar i jeans tyg, och givetvis en massa mera
    Hittade även en massa ESL, Meja fick vit suit med guld uggla bak och sen köpte jag matchande långärmade tröjor med ugglan bak, blå till Liam och en röd till Meja. Hittade en ny affär som hade en del ESL och dom tog bara 99 kr st för tröjor/bodys/suits.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-05 18:00:11 följande:
    Å vad hade dom för ESL?  Nuttysar?
    Naeh tyvärringa nuttysar, bara enfärgade långärmade tröjor/bodys suits med ugglor på ryggen och dom där randiga.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17