Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Quiet thoughts skrev 2010-11-18 14:30:25 följande:
    Tack, och du har väl röstat
    jag har med röstat Glad på dej
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2010-11-19 09:27:09 följande:
    Stormis: Jag röstar på det andra kortet. Supersöta busungar!
    Instämmer!
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2010-11-19 14:27:25 följande:
    Oj, regnar det hos er, här öser snön ner, och tyvärr verkar den lägga sig också

Enda fördelen med snö jag kan komma på är att ytterkläderna inte blir så skitiga, för fy vad barnen sett ut de senaste dagarna
    ja tänk vad kläderna höll sig fina förra året Glad
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2010-11-19 19:53:22 följande:

Dom är SÅÅÅ Fina! Knappt jag vill använda dom
    Jättefin! Det var det första molo-plagg jag köpte  Glad
  • Mamma till Simon
    Stormis skrev 2010-11-19 19:57:54 följande:
    Fler än jag som kommer att ha tråkigt ikväll? Maken jobbar .
    Å hej .
    japp min man är bortrest med jobbarkompisar och barnen sover så nu sitter jag själv Rynkar på näsan
  • Mamma till Simon
    melizza skrev 2010-11-19 20:05:47 följande:
    Förstår precis hur du känner.....jag har nu gått hemma utan jobb i år och jag kan säga att i början var jag lite glad att ha blivit av mitt jobb pga arbetsbrist för att jag skulle få mera tid med barnen men efter ett tag kände jag att visst det är skönt att gå hemma med barnen men själv får jag ingen stimulans över huvudtaget och till slut kändes det emellanåt som om jag inte ens dög till att vara mamma ens en gång för jag kände mig så värdelös.  Det har ju iofs gått upp o ner hela detta året men att söka och söka jobb och gång på gång få ett nej har varit ett helvete.  Jag har funderat mycket på vad det ska bli av mig och om jag ens kommer att få ett jobb nån gång. Men idag kom ljuspunkten i  slutet av tunneln. Idag fick jag ett jobb och jag vet inte när jag var så glad senast. Möjligtvis när jag var på molosalg förra året

Jag håller med Maugu och hennes visa ord och även Lillronya har varit en riktigt vis person som har mycket klokt att säga.
    Grattis till jobbet {#emotions_dlg.flower}Skål
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2010-11-20 08:59:08 följande:
    Idag ar klara valt kläder och klätt på sig själv (ja, hon är 4,5 det borde vara en självklarhet men hon har som jag sagt tidigare inte haft intresse för kläder så jag har tagit fram och då blir det ju lite automatiskt att man lägger kläderna på rätt håll osv). Hon kom ut och hade matchat gemstones knapptröjan med lila/gula Katvig tights. Ingen klockren matchning direkt ;). Fast inte såå ful heller. Det gula stämmer relativt bra. Det roliga är att hon har tightsen ut och in och tröjan bak och fram. Snyggt!
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2010-11-20 09:28:48 följande:

är så glad att jag äntligen blev klar med isabels julkläder hon blir råååsa i år hon kommer se ut som en lite prinsessbakalse rosa klänning med rosa glittriga skor och vita glittriga strumpbyxor. en 5 årings dröm

MEN jag har ett problem. jag vill hitta en ROSA BARNSLIPS!!! nån som vet var jag kan hitta det? har hittat en rosa fluga men vill helst ha slips

ja du jag vet inte riktigt men jag sålde nyss 2 på T och de hade jag köpt på gekås
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2010-11-20 09:31:31 följande:
    ja du jag vet inte riktigt men jag sålde nyss 2 på T och de hade jag köpt på gekås
    fast det var längesedan jag köpte dem
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17