Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Näe men vi "ses" väl till helgen igen då!
Natti natti!!
Näe men vi "ses" väl till helgen igen då!
Natti natti!!
Smyger jag in här lite när jag har tid.....
Dunis> Småvi var väl de som fick in sist tror jag, han inte så stor koll eg eftersom jag inte vart vid datorn på en vecka..
Nu åkte sonen och mannen iväg på "farbrors" vigsel i kyrkan.
Åh vad fin/cool sonen var/är..
(anti kostym etc på barn)
Om de klagar ska de få %"¤& kan visa upp "kvitto" för vad allt kostar så kommer de nog bli tysta sedan.
Han har:
Moonkidsbaggy (så coola)
Röd/vitrandig långärmad katvigtröja 
Röd/vitrandiga katvig strumpr
Rödvit/randig katvig mössa
Röda småfolklurven med lila kantband (bara för att "chocka" alla - "stackars pojke som måste ha lila på sig
)
Kavat sten skor
Ja och den grön popjackan och svarta pop vantar fick följa med utifall.
(inte glömma liberoblöja stl 5
Men åhhhh de var sååå fint! Min lilla bubbe - som inte alls är så liten längre...
(oj räknade i hop det var ju bara kläder för typ 3000:-, lika mycket som för gubbarnas kostymer och långt i från av "tanternas" klänningar lär kosta)
Brukar aldrig ens tänka på vad kläderna han har på sig kostar eller vad det är värt eller nått sånt.
Men bara för att jag är så anti det här "jäkla" bröllopet så kunde jag inte låta bli att räkna ut det och det skulle vart skönt om man var med och kunde trycka upp det i fejjan på folk... (för han har ju inte kostym)
Allt med det här bröllopet ska vara så perfekt. Farbroderna har ringt (känns som varje dag, men det är det inte) och tjatat om de ska vara med på middagen efter vigseln och sagt att ta med stol och bla bla, det finns lekrum för barn precis bredvid där middagen ska vara och om han vill ha köttbullar till mat osv osv osv.. *gah*
Men de inser kanske inte att maken är där själv med en 20 mån och en bröllopsmiddag med 20 mån som håller på i 3h är ingen höjdare. Liksom kanske familjen inte är så pigg när de har en spädis hemma. Plus att det är 1h resväg till kyrkan osv osv...
Näe dax att söka av tradera på smått molo!