Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-02 22:21:35 följande:
    Ja jag satt faktiskt precis och tänkte samma sak Lila eller grön? Lila va?O 104:a borde väl bli bra?
    och en sommarsuit till meja {#lang_emotions_cool}.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:23:45 följande:
    Härligt när man själv har rätt svar på sina frågor
    japp
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:24:15 följande:
    Jamen såklart , vart finns dom?
    funkybaby har 25% rabatt och fraktfritt nu. där finns några småfolk tshirtar med
  • Buttelina
    Helle skrev 2010-05-02 22:26:06 följande:
    Visst är de fina Blev storleken på shortsen bra? Har du sett att de är superfina till den turkos-vita t-shirten? Med tanke på att du, liksom jag snöat in på turkost. Passar även fint till ESLs flygplan
    är grymt sugen på ett par shorts sååå fina!!! hur är dom i strl?? dom är rätt korta va?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:29:30 följande:
    ÅHHH J*vla tradera skickar ut felaktiga vinnarmail...står 10kr via dhl i alla mina vinnarmail som köparna får I kopian jag får av SAMMA mail står det 33, 42 eller 52kr via dhl!!! Köparna sätter så klart in bara den där tian som det står i deras vinnarmail *SUCK*
    det får ju tradera stå för tycker jag!! fyy vad irriterande. massa extrajobb ju!
  • Buttelina
    Helle skrev 2010-05-02 22:32:40 följande:
    Ja, de är ganska korta, så jag rekommenderar upp i storlek om man vill ha dem längre. Jag har 104 till G som är rundare och 116 till P som är smalare. Han är ca 110 cm lång. Han kunde ha både 110 och 116, men det skiljer så pass lite på dem så det var lika bra med större. Sen beror det självklart på om barnet har blöja el inte. Jag skulle nog leta efter 110 om det är till Bia du tänker
    japp det är till Bia jag tänker toppen då tar jag i så fall 110
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:31:38 följande:
    Ah kanon ju.Men tyvärr var ju den lila slut i 104 där :-/Men det blev lila sommar suit och pink/raspberry bodyn till Meja och green/dark green l-ä tröja till Liam.
    ahh synd det var nog tjolla som knep den åhhh fina kläder ändå ju!!! har du sett grön/gröna irl? uuuunderbara!!
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:36:14 följande:
    Ja storleken blev bra, t-shirten kanske lite stor, men den växer han säkert i snart!Ja jag har suktat efter ESL flygplan, kanske borde köpa den..Måste bara få orderbekräftelse från eleraff först så jag vet hur dyrt det blev där
    vaaad beställde du från eleraff
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:31:38 följande:
    Ah kanon ju.Men tyvärr var ju den lila slut i 104 där :-/Men det blev lila sommar suit och pink/raspberry bodyn till Meja och green/dark green l-ä tröja till Liam.
    du ängeln, provade du knickers i strl 68 på liam? funkade det??
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-02 22:39:11 följande:
    Äh, dumma Tjolla då  Får helt enkelt shoppa den på annat ställe.Noop, har bara sett den på nätet men den ser verkligen underbart fin ut, och som vanligt med Katvig så är ju alla färger så mkt finare irl, hoppas även den rosa är fin.Har ju velat ha tröjan till Liam länge men väntat på lite rabatt.
    ja jag är med sugen på den, men jag måååste hålla i slantarna. beställde liite på eleraff och sen väntar jag hem en till lila miniapple tshirt *kär* och en småfolk tshirt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17