• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-06-11 12:12:16 följande:
    Fixat
    Du har kanske redan skrivit ut min handlingslista, men om du inte har det så : Du behöver ju inte köpa bara röd/vitt, det kan ju bli lite mycket Glad, du kan ta nått annat tjejigt ockå, kanske rosa/gul eller rosa/grå eller nått annat fint. Men inga mössor................det har vi i överflöd.
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-06-11 14:01:15 följande:
    Jag kollar! Enklast för både dig och mig är att jag handlar upp pengarna med tanke på att säljakursen på danska är sämre. Om inte så skickar jag med danska med dina kläder-det väljer du själv
    tänkte lite fel när jag inboxade dig Glad   såklart det är bäst att du handlar upp allt
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-06-11 14:24:17 följande:
    Vad bra! Bomullsplaggen är billiga och om det blir för mycket ränder så kan du alltid sälja några
    fast för mycket ränder kan man nog inte få..............eller vad säger ni Flört
  • h80

totalt OT, men måste bara skrika/skriva av mig lite...............JJJJAAAAAAAAAAA vi vann precis budgivningen på huset vi ville haSkrattande

• h80
    SmillaMilla skrev 2010-06-11 19:30:35 följande:
    Inte hittar du dem på rea?
    jo, de är på rea......måste beställa, nån som vet innermåtten?
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-06-11 19:36:28 följande:
    Så får man väll inte säga! VAR? Hittar några på ellos men ej i rätt stl.
    oj, nu läste jag lite snabbt o trodde ni pratade om katvigs skor.....sorry

men converse finns ju på laredoute o de brukar väl alltid ha nån rabattkod, köpte själv ett par till 40% för en vecka sen
  • h80
    ChokladMoshin skrev 2010-06-11 21:13:21 följande:
    Tackar
    den finns på rea på milkmilla..............eller du skulle kanske inte köpa
  • h80

men ååhh varför har de inte gjort nån klänning

• h80

Visst är det svårt med hus, oftast dyker rätt hus upp helt plötsligt. Vi hittade "vårt" i onsdags o köpte det igår. Så nu ska bara lägenheten ut till försäljning.
    Lycka till ni andra husletare Glad

• h80

Ja, det gick undan Glad själva budgivningen tog en timme. Vi har letat nästan 1 år, så det är sååå skönt att vi äntligen hittade rätt

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17