• MammaT

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hur är dom jackorna busbellan ärw det bara höstjackor eller klarar dom vintern

• MammaT
    Busbellan skrev 2011-01-29 19:04:27 följande:
    Helt klart en vinterjacka
    ok tack för det står höstjacka på llm så jag blev lite tveksam men den är verkligen snygg
  • MammaT
    Flock skrev 2011-01-29 22:15:17 följande:
    God kväll!

Pratas det FB ikväll   Jag skulle nog behöva gå en kurs, tror jag..

Ni som är duktiga på detta. Hur får man bort kort som man har taggat sig i?? Alltså i tävlingar..

När man går i på min sida så får man upp kort på massa barnkläder. Känns lite mindre trevligt faktiskt. Jag har försökt på bort korten i flera månader men klarar inte det...
    det undrar jag med
  • MammaT
    Duntoffla skrev 2011-02-02 13:12:05 följande:
    Du kan ju kolla med din lokala MOLO-butik om de kan göra en extrabeställning. En del butiker gör det. Tror att Annacill förut gjort det 
    hon gör det fortfarande
  • MammaT

men kan man inte skriva i reglerna att man inte får ge skambud för det är ju sjukt att någon ens kommer på tanken speciellt som i ditt fall liljan med lammen dom ger man mycket för

• MammaT
    ängeln83 skrev 2011-02-08 20:05:48 följande:
    Godkväll flickor.
    Åh jag blir tokig på detta snart, längtar sååå tills den dagen alla är friska.
    Meja fick ju hostmedicin igår, tyckte först att den hjälpte men idag och speciellt nu ikväll så är hennes andning hemsk, börjar tvivla på den där läkaren. Är ju inte såå van vid sjuka barn men är det verkligen normalt att låta såhär vi en vanlig förkylning, eller nåt visus då som läkaren sa.
    bra att du fick hostmedicin jag har försökr i 2 veckor nu att bara få en tid men det är ju bara en vanlig förkylning så jag får ingen tid, fattar inte hur de kan ställa diagnos på telefon
  • MammaT
    ängeln83 skrev 2011-02-08 20:23:47 följande:
    Men herregud. Fast alltså det gick inte smidigt, hon frågade flera gånger om jag var så angelägen att komma dit eftersom jag iså fall skulle ta den sista akut tiden för dagen.
    Helt sjukt hur dom ställer diagnos över telefon sådär.
    hur kan hon bara fråga dig något så dumt
  • MammaT

har någon sett safari sängkläder till vuxensäng i någon web hittar inga

• MammaT

idag har min lilla tjej stadsfjärilar klänningen med luva som jag köpte på salgen, gud va snygg den modellen är nu måste jag bara ha fler

• MammaT
    Greksmurfen skrev 2011-02-20 21:26:11 följande:
    en liten fråga e ju sugen på ida t salg här men ja ekonomin tillåter vella inte det egen´tligen så det blir vella å handla med lite extra för att tcäka bensinkostander isåfal..... vet ni vad som är omtyckt av ida t samlingen??
    regnställ
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17