• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Harmonibarn i Malmö (på gågatan) har Villervalla.............o Molo

• h80

Behöver tips. Mormor vill köpa en vårjacka till dottern (1½). Men de hon har hittat är inte så fina, så nu vill hon ha tips. Jag kommer inte på nån. Lurvar har vi redan ett helt gäng, så det ska det inte vara. Nån som vet nån fin?

• h80
    lillronya skrev 2010-04-09 19:17:56 följande:
    Molo softshell?
    ja, de är ju fina. Men vi har redan 2 skaljackor från pop, så de fyller ju lite samma funktion..............hm. Egentligen ehövs nog inga mer jackor, men nu vill hon ju köpa en.
  • h80
    hzl skrev 2010-04-09 19:35:20 följande:
    h80, jag hade lätt önskat en mini a ture anorak. Sen har jag sett ursöta jackor med rosor på, tror dom är från lindex men är inte 100
    ja, de har jag glömt..........ska genast kolla :)
  • h80

Hur lång tid brukar det ta innan man får beställningen från zillstar?

• h80

En fråga ang. fb? Det står ju barnkläder, men får man lägga ut vuxen oxå? Me&i? Jag har matchande vuxen o barnkläder. Men det är kanske dumt?

• h80
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 08:07:34 följande:
    Det får du säkert göra. Jag la ju nyss ut ns så
    har du lagt ut vuxenkläder?
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 08:20:36 följande:
    Nej det har jag inte. Men tänkte på sådant som inte var danskt. Men jag tycker klart att du kan lägga ut meadi vuxen kläder.
    aha, du menar så. jag provar att lägga ut den. Om nån protesterar kan jag ju bara ta bort den igen
  • h80

Nu har jag fyllt på lite på fb, lev en hel del icke-danskt så jag hoppas att nån säger ifrån om det blev för mycket så tar jag bort det.

• h80
    stökmamma skrev 2010-04-11 10:45:01 följande:
    tur att man kan se bilderna nu väntar vi bara på texten
    håller på med texten {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17