Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-04-17 12:16:33 följande:
    Kanske ett litet tips. Kappahl hade nu fått in nya t-shirtar i katvig kopior. Jag köpte turkos/vit, grön/blå och gul/vit. Jätte fina! Ta 3 bet 2.
    bredrandiga? LÅter jättefint, lite trött på de vanliga smalrandiga á la POP.

Hjälmmössa från Molo i stl L, vilken stl tycker ni det motsvarar? Tänkte slänga ut en på T, har bara blivit liggandes med lappen kvar sen förra våren..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Tjollabolla skrev 2010-04-17 12:23:20 följande:
    Hoppas innerligt att Milo går ner i en 104 från Hummels UV dressar... Han är 100 lång. Ingen blöja... Han MÅSTE få plats i en sån! Annars är det ju tur att Lia gör det, den rosa ska apselut hit!
    står att man ska gå upp en stl, undrans om 98 funkar då eller blir detför stort tro..han har 86/92 nu..{#lang_emotions_undecided}
  • AochJsMamma
    Buttelina skrev 2010-04-17 12:30:33 följande:
    näädå ta 98
    Så får det bli!! Hoppas jag hittar den i en svensk shop bara, funidlurar på att mila typ ajabaja o fråga om de tagit in den.. kankse pluddevutten oxå?
  • AochJsMamma
    Mawe123 skrev 2010-04-18 08:38:22 följande:
    Ingen shopping idag hoppas jag. Måste däremot in på internetbanken och betala beställningarna från eleraff, funkybaby och zillstar.Tur att det snart kommer in lite nya pengar på kontot, skulle bli rätt tomt där snart annars.Blir det någon shopping för dig?
    bara moln bäddset från Zillstar... såå sugen på soldräkten från Hummel, men får vänta tills jag får in lite mer T pengar tror jag, ska köpa en till garderob till Alexander(japp, den gamla räcker inte ) och en trehjuling till Alexander.

• AochJsMamma
    hzl skrev 2010-04-18 20:44:04 följande:
    Fick du ingen möhippa alls då?! Jag kommer aldrig bli gift så jag behöver ju inte oroa mig..
    samma här känns det som..

Godkväll i tråden!!

Idag har vi varit o köpt en till garderob till Alexanders rum, så nu kan jag shoppa mer med gott samvete, nu får det ju plats!!
  • AochJsMamma
    Love Isac skrev 2010-04-18 19:48:38 följande:
    Hoppar in för lite hjälp...=0)Shoppar som både säljer NS och Molo??Står helt still i kontoret där uppe...Tack!
    klkids, är dessutom fraktfritt (kanske redan har föreslagits...?)
  • AochJsMamma
    hzl skrev 2010-04-18 21:04:28 följande:
    du svarade ;) Jag o kicki pratde om det idag..
    hmm..om vad? {#lang_emotions_undecided}
  • AochJsMamma

Godmorgon!!

Jag har inte fått mail från Zillstar, antar att hon är mega stressad stackaren.. har ju bara beställt ett moln bäddset, men vill SÅ gärna ha det. Mailade nu iaf, så man vet innan man sätter in pengar...

solouniko: Grattis till vinsten, så kul när man äntligen får tag på nåt man suktat efter länge..som med mig o finaste lammen som jag fortfarande inte fått tag på i stl 92...

Idag ska jag till en kompis o hälsa på o snosa på hennes lilla nyfödda dotter, ska bli myyyys!! {#lang_emotions_heart} Kul för nyblivna storasyster att få lite lektid med Alex oxå. Det behöver de nog båda.

• AochJsMamma
    solouniko skrev 2010-04-19 07:38:44 följande:
    Tack Ja tänkt vad töntigt glad man kan bli över ett kläderplagg Hoppas du får tag på lammen Har du kollat i skräpposten? Där låg mitt mail från Zillstar iallafall.. MYS med nyförding
    nope, där ligger det inte.. Jaja, hon svarar väl tids nog.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17