Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

amen va konstigt det blev med citeringen...ObestämdDen är iaf jättefin på henne klänningen!Behåll!!Skrattande

ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Love Isac
    lillronya skrev 2010-07-18 19:54:52 följande:

JAg med!!

Håller just nu på att rensa i barnens garderob för att få in lite slantar till det nya fina.

Lägger nog ut på fb först. Är ju så mycket enklare än T.

*Tummen upp*Glad
  • Love Isac
    SmillaMilla skrev 2010-07-23 21:27:50 följande:
    Love Isac: Underbara bilder! Sååå söta killar! Den där lilla kissen är väldigt lik vår doris
    Tack!Kyss
  • Love Isac

Ååhh vilka fina barn och kläder i BT!!Underbara lurvar...godisfärger!Tungan uteOch så en liten fråga...Rean på IllerHiller,håller den på än?Fanns där mycket kvar?Tänker framförallt på fotbollstrycket....Strlk 140 eller 152??
    Någon som varit där som orkar svara mig lite sådär kort bara!!Cool

• Love Isac
    Buttelina skrev 2010-08-07 17:26:32 följande:
    ja i större strl fanns där mycket fint kvar!! värt en resa dit!
    Åh va kul!SkrattandeBlir en tripp dit på måndag när jag är ledig!
    Tack för svar...{#emotions_dlg.flower}
  • Love Isac
    Saraia skrev 2010-08-08 08:53:27 följande:
    Butte! Oj va fina lurvar dina barn har! Måste ha gul t nån mer än bebis!! Och vilka stora storlekar! Då måste min lilla kunna ha 116 ovfrågan e om 140 blir tokstort på 126cm lång 6åring??? VARFÖR har Molo inte 134?????????
    När min kille var 6 år och exakt 126 cm lång faktiskt så hade han 140 i sina lurvar!Växtmån som räcker över 2 säsonger...Min kille är nu 7 år och 131 cm lång och 140 sitter fortfarande bra på honom och jag har räknat med att han kan ha den hela hösten och våren som kommer!Lycka till!=0)
  • Love Isac
    lillronya skrev 2010-08-08 10:28:06 följande:
    Hmm låter som att jag måste be N prova sin lurv så hon inte väst ur den.
    Ja dem tar ju sina skutt på längden dem små trollen!!GladÄr det nått det syns på så e det när man provar kläder som passade ena månaden till att inte passa nästa månad...
  • Love Isac
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 10:34:55 följande:
    Är du här Butte? Har du 122 till Isabel?! Låter ju sjukt att ta det till Milo, men dom var ju nästan lika långa.... Förvånad
    Inte Butte men svarar ändåFlörtJa hon har 122 i den gula till Isabell...Såg det i BT!
  • Love Isac
    lillronya skrev 2010-08-08 10:36:12 följande:
    Gick igenom hennes garderob häromdagen och hälften fick flytta ut ur den. Bra!! Det betyder ju att man kan fylla på den igen.
    Rätt tänk!!Flört
  • Love Isac
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-12 14:55:32 följande:

Å tjejer!!! Vi har fått brev brev BREEEEV!!!!!

Inga avvikelser funna...

Tårarna bara rinner här, väntan är över och bättre svar kan man inte få, bästaste brevet i hela mitt liv!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! !!!!!

*LYCKA*

Hänger här i tråden nästan varje dag...läser inlägg och kikar i underbara BT!(Jag är själv MYCKET danskfrälst!!=0))Skriver ibland när andan faller på...har följt din väntan på besked och jag säger stort grattis att allt är som det ska med loppan i magen!!SoligVa skönt för er!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17