Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hur är molos babymössor, inte de där hjälmmodellerna utan den andra i stl?

Vill köpa en sådan till kusinen, men finns bara stl 3-6 månader, hon är bara tre veckor. Kommer inte att gå?

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-04-09 11:04:49 följande:
    Dom är stora i storlek, Meja har 3-6 mån och den är fortfarande lite stor till henne, hon är ju 6 mån så jag tror det blir lite väl stort till en 3 veckors.
    ha ha hade hoppats på att den skulle vara pytteliten Får bli hjälm modellen då istället.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-04-09 11:16:54 följande:
    Ha ha, nää tyvärr, den är stoooor, Meja kommer nog kunna ha sin tills hon är 1 år eller nåt Jag tror en hjälmis blir bättre, tror dessutom den sitter mycket bättre på, jag gillar inte riktigt modellen på den andra, dom där lapparna som snörena sitter i hamnar framför Mejas ögon så fort hon rör lite på huvudet
    Aha, men jag är lite osäker på färgen på kantbanden på hjälmisen.
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2010-04-09 11:15:26 följande:
    Den är så fin. Ella har på sig den och ministarsleggings idag. Såå fint! Jag är så sugen att beställa starrainbowtunikan och den lila tunikan med stjärnor. Ska inte någon som har dom ha rabatt snart måntro? Jag känner mig lite för snål för att betala fullpris för dom, men nog får jag sitta på händerna för att låta bli
    Åhhhh det låter bra! Ministarsleggins har hon ju och pumpsen

Den lila sjtärntunikan har vi också. Den är helt underbar! Så köp!
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2010-04-09 11:30:30 följande:
    Åh ballerinaskorna med ministar är ju så fina. Jág har letat efter dom länge men hittar dom ingenstans. Så om någon har sett dom i stl 23 någonstans så skriv gärna i min gb Ja, den lila stjärntunikan är ju så fin, jag tror nog att vi måste ha den.
    Men har de funnits i 23 för ziggys verkar bara ha haft dem från stl 24. Sedan har jag inte sett dem i annan shop.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-09 11:31:12 följande:
    Bara roligt! Fick ni rätt på alla detaljer? Isf är det ju bara att shoppa när andan faller på.
    ja jag tror nog vi fick ordning på det. Denna gången blev det inte så stor beställning men lär väl komma fler beställningar.
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 08:08:59 följande:
    gomorgomron tjejer=) en glad grekssmurf.. fick med sig en hel del hem från mässan igår med förstår inte hur det gick till... nappar (hur mga vågar vi inte skriva ut hahaha), blöjor som får åka ut till mormor perfekt å ha som lager där=p, bok, libero provprodukter etc.... sen så fick man juh med sig en del nova star med =P 2novastar jeans 2 t-shirts NS 2långarmade t-shirts NS 2 hoodtröjor NS 1 lila mössa ns 1100kr rena rama fyndet=P sen blev det namn t-shirt till maxen i turkos så fint å matcha hans rainbow knickers till sommaren=) sen råkade vi fara en runda förbi gekås med juh =P, å där blev det att inhandla en stycket mini dammsugare till maxen... han e totalt frälst i den ;).. gått runt å dammsugit hela morgonen än så länge hihi.. just det ja fick ju med mej en fin skaloverall med tackar smultron=)... var ett snabbt hej =)
    Åhhhh vilken underbar shopping.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17