Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-04-09 14:40:54 följande:
    Brukar inte LLM visa ryggen om den är annorlunda? Såg det när jag spanande Eagle i alla fall...
    Ja det kanske dom gör? Nu är den iaf beställd, så håller jag tummarna att det är print på baksidan också
    Var ju "billig" hos Eleraff nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Äntligen kom mitt Eleraff paket, ååh så fina linnena var, speciellt kaninerna, kommer bli super fint ihop med NS shorts, hoppas bara dom passar, tycker dom ser lite små ut. Ångrar lite att jag beställde prästkrage bodyn, Meja har ju klänningen som är tänkt till sommaren och jag börjar redan tröttna på den, trots att den är oanvänd, tyyyyypiskt mej

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-09 15:14:56 följande:
    ja kaninlinnet är sååå fint... Har fått mitt stora paket från hikmet...
    Verkligen, sambon kommer nog tycka det är för girly på Liam men det gör iiiiinte jag Haj linnet var också fint, gillade kombon med stjärnorna på baksidan.

Oooh, vad var det för nåt i det?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-04-09 15:24:52 följande:
    print på typ halva baksidan. enm båge upptill liksom
    Öh, det lät skumt? Vet du nånstans det finns bild?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-04-09 15:32:26 följande:
    hittar ingen men det är inte så skumt som det låter det var så förra säsongen i alla fall.. tror det är så nu med
    Likadant som det var på tågen från förra, alltså den med print och grå ärmar? Isf är det ju helt ok
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Pausar lite i min morgon städning, märkligt att jag har som mest energi när jag precis vaknat
    Fick ju hem mitt Eleraff paket igår med bl.a haj linnet, Liam väääägrar ta på sej det, så fort han fick syn på det så skrek han, Neeeeeeeej, läskiga fiskar jag är rädd

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2010-04-10 09:20:22 följande:
    sälj det billigt på FB vetja  inte kan du låta honom ta på sig läskiga fiskarna.
    Ha ha, jaså det tycker du?! *asg*...nje, så lätt kommer han inte undan
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Fast iof kan jag förstå honom lite, hajarna är faktiskt lite läskiga

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Butte

Ha ha, sötaste lilla Bia bus, sådär brukar Liam också somna

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu har jag scrappat några tack kort för Mejas dop, åååååh va roligt det är, mina nya hobby tror jag

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17