• MiniM3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-24 22:03:41 följande:
    Jaa, fast det roliga är att sambon har sagt att det här är den sista vagnen ett X antal vagnar nu, så jag vet att jag till slut får min vilja igenom Tanken är väl att ha kvar P&T:n så länge Liam åker vagn, men jag vill inte ha den som singelvagn då jag egentligen tycker den är ganska ful. Är inne på en Bee eller en UJ...o den rååååsa Scootern är ju också sjukt snygg.
    Jag älskar mitt lilla bi .. :) Går hur bra som helst här i visby på kullerstenen till och med :) Men är sugen på en UJ swift flint -10 nu med.. har 5 vagnar i garaget nu så måste nog sälja av några först ..
  • MiniM3
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:09:03 följande:
    Är Been en skön promenad vagn? Det är lixom ett krav för mej, hade en Cam innan men den fick jag spatt på, gick ju knappt att ta sej upp för en trottoar. Ja det är swiften jag kollat på, det lutar nog mest åt den just nu, men som sagt, först måste Liam sluta åka vagn Ojdå...vi har bara 2 vagnar just nu, men endast för att sambons krav för att få köpa ny vagn är att sälja av minst 1 vagn innan.
    Ja det finns nog ingen så lätt körd vagn som been!
    Riktigt lätt och lätt att fälla ihop och gillar att man kan ha barnet emot och från!
    Den har bara fördelar tycker jag ! Bee plus är hästlängder bättre än vanliga :)
  • MiniM3

Ja man kan ju iaf ha kategorier som molo, småfolk, meandi och så?

• MiniM3

I vilka shoppar har dom fått in småfolk? :)

• MiniM3
    Greksmurfen skrev 2010-04-29 20:55:07 följande:
    jo tro det e massa buggar där ikväll=S.. finns ju tom en fl. tråd som startat kring det hahaha
    haha var då? :D
  • MiniM3

GRATTIS till bebis Anna :) {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_heart}

Jag fick fiiiiina paketet igår.. tack så himla mycket :)
    Katvig overallen var ju jätte fin {#lang_emotions_heart}
  • MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 08:50:00 följande:
    Nä nu är vi hungriga här    FRULLEEEEEEEE cu..
    Hihi vilken gullig notis du skrivit :)
  • MiniM3
    Jag är såå shopping sugen.. Men inge nytt småfolk någonstans som tagit in myyycket? :D
  • MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 09:57:52 följande:
    Jag är åxå hoppingsugen Du har inga fler Katvig filtar att bli av med måntro?
    Nej tyvärr :(
  • MiniM3
    SmillaMilla skrev 2010-05-01 21:44:22 följande:
    Någon som beställt från halens någon gång? Jag vill ha Sveas prickiga adidas skor nu! :)
    Dom brukar vara jätte sega! :(
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17