Inlägg från: THEA och Grodan |Visa alla inlägg
  • THEA och Grodan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-05-24 19:07:30 följande:
    Nu är jag lite knäckt..Lova måste in på sjukhus Hon blir bara slöare så vi eller rättare sagt maken måste dit och ta reda på vad som felar och sätta dropp. Han är sjuk också men ändå så pass pigg att han klarar vara med henne jämfört med att ta hand om en väldigt understimulerad Max..
    Men åhh, lilla hjärtat, kramar {#lang_emotions_heart}
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • THEA och Grodan
    SmillaMilla skrev 2010-05-24 21:06:31 följande:
    hur många inbik får man skicka innan man blir avstängd?om det är någon som inte fått ett inbox angående blommor till lova inboxa mig eller 1 o 1 blir 3
    har skickat till 3, blev ej avstängd. har betalt, märkt THEAgrodan.
  • THEA och Grodan

TIPS för alla i Malmö om ni har råd

one two ten UTFÖRSÄLJNING

Kom till oss i Limhamn och fynda danska, svenska, franska holländska och amerikanska barnkläder till fantastiska priser!

På utförsäljningen hittar du kläder från tidigare säsonger från bla Katvig, Molo, Ej sikke lej, Ida T, Kids ink, imps&elfs, Cottonfild Jr, Jackpot Girls, Weekend à la mere, Chevignon och eBBe. Storlekarna går från minsta stl 50 (ca 1 mån) upp till stl 152 (ca 11-12 år).

Vi har öppet:
    Tisdag 25/5 kl 10-20
    Onsdag 26/5 kl 10-20
    Torsdag 27/5 kl 10-20

OBS! Endast kontanter!
    OBS! Barnvagnen kan du dessvärre inte ta in i lokalen, men det går bra att ställa vagnen utanför lokalen.

Krossverksgatan 9 B, Limhamn

• THEA och Grodan
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 10:17:18 följande:
    Wiiiie vad roligt med salg Då tar jag med din uvdräkt och 24kr istället eftersom jag aldrig hann posta den igårLova mår väl liiite bättre-vi slapp dropp men blev kvar på sjukhuset till kl 2 i natt..Detta märkte dock inte Max något av eftersom han somnade i bilen ner och sov sen på bristen tiden igenom trots Lovas illtjut som säkerligen hördes över halva stället...Sen bars han ut till bilen igen och kördes hem till sin säng-s o v a n d e s
    Vad skönt att hon mår bättre och att Max fick sova gott
  • THEA och Grodan
    solouniko skrev 2010-05-25 10:02:59 följande:
    Jag blir galen! Är det nu det börjar, trotsen? Milla har skikit helt hysteriskt efter just MIN penna som jag satt pch skrev med. Hon hade själv ritpapper och alla sina kritor plus en precis likadan penna som jag hade, men hon skulle såklart ha MIN! Hon fick den såklart inte och nu har det gått 45 minuter och barnet snyftar fortfarande, alldeles rödgråten. Känns som att det här bara är början?
    Alex tog på jacka skor och mössa 3 timmar innan vi skulle åka till min mamma och skrek/grät/hulkade hysteriskt enda tills hon kom eftersom han minsann skulle åka till mormor NU
  • THEA och Grodan
    Tic1 skrev 2010-05-25 15:06:19 följande:
    OT fråga kanske, men nån som har tips om bra galonbyxor i smal modell??gärna lite snygga oxå och i nån webshop   Lite panik...!!Har skalbyxor men vill ha några som är lite högre framtill och som bara går att spola av när det är väder som idag=REGN o lera!! Köpte Bamse galon på lindex men de var hur breda som heslt,ser ut som ett tält som går omkring o varken snyggt eller smidigt! Till en smalis tjej på 20 månader, har stl 80-86 i Molo kläder.
    Molos regnbågsregnbyxor sitter perfekt på smalisar och är snygga och passar till alla jackor
  • THEA och Grodan
    Tic1 skrev 2010-05-25 16:08:44 följande:
    Menar du dom som heter Xana, lite högre fram?Är dom helt regntäta?Såg att de fanns på bus och rackartyg också, men där stod det regn och vindbyxor, är det galon aller mer vindtyg i dom??Ser smala ut på bilden, men frågan är vilken storlek o om dom är helt täta?
    Garanterat helt tä'ta i otroligt smidigt material, tycker att dom går mot den större storleken. Jag har iofs förra årets modell så kan inte svära på hur årets är i storlek. Vet att liljans Maia har testat dom stenhårt genom att vada i vatten Helt regntäta och vattentäta garaterat
  • THEA och Grodan
    ängeln83 skrev 2010-05-26 12:39:01 följande:
    Ha ha...jaaaa, alu folie och en plastpåse? Klockrent ju
  • THEA och Grodan
    hzl skrev 2010-05-27 23:51:20 följande:
    Thea och grodan, guuud va fin fleecejacka du hittade. den med rutiga armar. *dreggel*Jag är supernöjd med min första salg. Men det blev lite mycket på slutet.. önskar kanske att jag hade köpt nått mer i 80 (allt var i 86 o 92) Kaninbodyn i 80 satt perfa.. lite stor tom!
    Själv är jag ju helt frälst i den gröna lurven, fiiinaste färgen ever {#lang_emotions_heart}
  • THEA och Grodan
    hzl skrev 2010-05-28 00:27:32 följande:
    ja den är också jättefin! Men jag blev lite mätt av alla lurvar i onsdags. vi knep ju alla vi hittade.. så den blåa fleesen har jag aldrig sett. Jag hade så gjärna vetat ha en ljusgrå lurv med rosa kantband.. Hittade dom men i 74 bara. :( Den jag tänkte på har luva och ett grönt molntyg tror jag i där. Gjordes dom bara upp till 92, altså baby?
    Nä, dom fanns nog i större med, men kanske inte med luva. Denna gröna är ju från samma säsong och den är i stl 98.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17