Inlägg från: Eddiebaby |Visa alla inlägg
  • Eddiebaby

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-29 20:53:13 följande:
    Nån mer som  har problem med fb ikväll?Försöker ta bort mina bilder på köp och sälj sidan, men det funkar inte
    Ja FB har ju varit helstruligt i två dagar nu......hoppas på snar bättring!
    ♥ Eddie 25/3-06 ♥ Tilde 31/3-09 ♥
  • Eddiebaby

God kväll i tråden! Jag vill också shoppa något.....men vet inte vad!! Kan inte Småfolk komma med fler t-tröjor snart!!!

För övrigt tycker jag att Ziggy är coolaste hundnamnet!!

• Eddiebaby
    lillronya skrev 2010-05-03 21:21:43 följande:
    Regnbågar då ju. Det är coolt!
    Ja visst är det!
    Stormis skrev 2010-05-03 21:23:37 följande:
    Unisex på tjej sucks... Allt känns superfint tills flickan föds. Då är det inte så kul med grönt/brunt/orange längre. Sen när de kommer runt året så funkar det igen. Så är min erfarenhet. Unisex på bebis blir liksom pojk, hur man än vrider på det...
    Håller också med.....trodde jag var väldigt unisex men när tjejen kom så ack nej!
  • Eddiebaby
    Kristyr skrev 2010-05-03 21:30:17 följande:
    Näe men vi "ses" väl till helgen igen då! Natti natti!!
    Verkligen lycka till, så spännande!!
  • Eddiebaby

Hej! Är inne och läser tillbaka lite, många fina fynd ni gjort....vill också shoppa ju!

Ser att ni pratar presenter, någon som har tips på finaste dockvagnen?? Dottern är helt galen att gå runt med gåvagnen och lasta saker så hon måste ju ha en dockvagn också...

• Eddiebaby
    Pepper79 skrev 2010-05-05 15:30:04 följande:
    Micki har några fina. Aline har den rosa med prinsesskrona, mycket uppskattad www.micki.se/micki2008.asp?avd=micki_produkte...
    Precis den har jag faktiskt spanat på, den är ju så söt!!! Tack för tipset!
  • Eddiebaby
    solouniko skrev 2010-05-05 14:27:15 följande:
    Ser att våra små är typ lika gamla Milla lastar också dockan, tutten och filt i läragå-vagnen och går runt med här hemma, haha! Så jag vill också gärna ha tips på snygga dockvagnar Grekis - Har du fått post från Sveali ännu?
    Ja de är ju så härliga i den här åldern!!! Trodde inte det skulle vara sådan skillnad på kille och tjej men storebror var inte alls intresserad av sånt i samma utsträckning, bara bilar.
  • Eddiebaby
    solouniko skrev 2010-05-05 16:55:48 följande:
    Nej jag fattar inte heller. Hon äger en docka och typ 10 fina träbilar säkert, men det är såklart bara dockan som gäller. Samma sak med halsband och hårklämmor, hon blir såå fjantig och ska spegla och åma sig hela tiden. På ÖF springer hon till rummet med dockor och dockvagnar, det MÅSTE vara genetiskt för jag är verkligen inte så flickig av mig Åhh Då borde ju jag få imorgon tycker jag!
    Jag håller med, det måste finnas viss del genetik i det hela för här hemma finns verkligen alla typer av leksaker och Tilde leker helst med alla köksprylar eller dockorna och plockar i vagnen då!
  • Eddiebaby
    JsN skrev 2010-05-05 18:59:45 följande:
    Eller mer troligt så tittar barnen på barnprogram, bläddrar i leksakskataloger, ser bilder i andra sammanhang och reagerar på vad vi vuxna i första hand uppmärksammar. Det är faktiskt skrämmande när man börjar fundera över sitt eget beteende och inser hur olika man bemöter barn i samma situationer beroende på om de är pojkar eller flickor.
    Ja jag tror absolut inte att det endast handlar om genetik utan vi agerar säkert omedvetet olika också......vet bara att min 13 månaders dotter leker väldigt mycket själv och har aldrig tittat i en leksakskatalog eller ens är särskilt intresserad av TV eller så och hon väljer "tjejsaker" framför "pojksaker" i många fall. Sedan om det är färgerna som fångar uppmärksamheten t ex eller annat är ju omöjligt att säga.
  • Eddiebaby
    1 och 1 är 3 skrev 2010-05-05 20:16:04 följande:
    Gokväll tjejer!De där med facebook..... vem av er är en Wagner!?  Jag tränar inför salgen
    God kväll säger jag med! Jag är en Wagner ........men det kommer du inte ha så mkt nytta av på salgen för jag kan inte åka....buuhhhhuuuuu!{#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17