• Theina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-05-13 21:28:16 följande:
    Man kan väl göra två saker samtidigt. Datorn är det svårt att slita sej ifrån. Jag jobbar, men nu är här lugnt och då måste jag ju genast kolla vad ni har för er.
    Helt sant var jobbar du?
    Duntoffla: Ja det har du  kanske rätt i gamla godingar finns det gott om ja.. och det hade ju inte suttit fel..så jag får se när vi vet mer
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:50:15 följande:
    Åhhh jag var ju bara tvunegn att smyga in i Sveas rum o kolla om hon hade några fina leggins till tunikorna. Hittade detta. Fint?
    Jättefint!
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Godmorgon! 

Sovit uruselt för dottern har bökat och sparkats hela natten.. så jag hade behövt shoppa lite Molo idag.... eller nya fina tröjan från Småfolk.. 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Lillronya: NYC fjärilströjan och svarta jeans är störtsnyggt!

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    lillronya skrev 2010-05-14 20:50:11 följande:
    Å så himla bra!! Vet du om de ska spala här nånstans nån gång? Har ett löfte om att få gå och se de, men har hittills varit gravid eller nyförlöst varje gång de varit här sen 92. Hade inte tänkt att vara det fler gånger nu och siktar på att se Metallica istället.
    Haha, vilken otur
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Kristyr skrev 2010-05-15 11:55:42 följande:
    Ja det blev en flicka och det visste vi inte.. Hade BF idag eg, men hon är en KS bebis.
    Grattis till dottern!!! så underbart.. 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Härliga sommarbilder i BT.. jag blir så avis, idag har vi haft vantar skitväder helt enkelt.. (men det kunde ju ha snöat också iofs).. 

Jag köpte pokerlinnet i 98 på FB köp/sälj.. och det sitter SÅ BRA på Linnéa.. blev såååå glad!!! vad hade ni matchat till det? provade med rött men det funkade absolut inte tyckte jag, så svart tänker jag.. tips tack?!
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Någon som vet om prästkragsklänningen och fjärilsklänningen finns i 86/92 i samma shop??

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

SNÄLLA hjälp mig med storlek.. jag vill köpa en MOLO fleece till Linnéa som blir 2 i oktober att ha i höst/nästa vår kanske.. 92 eller 98??? Nu är hon 84 lång á 12 kg. 

Jag hade verkligen uppskattat lite hjälp.. har aldrig haft en Molofleece så jag känner inte alls till storlekarna..  

♥ Linnéa 081005 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17