-
Hon kan absolut ha storlek 6-8 år, det är så gott som vuxenstorlek på den. Min 10-åring har den med stjärnor på i den storleken och den är perfekt till henne.Star74 skrev 2010-04-07 20:39:18 följande:Hej på Er!Jajamen, jag såg lådor med både vår och höstsalg - 10 på så det hoppas jag verkligen.Ni som är så bra på det här med storlekar, jag vill köpa varsin Molomössa till tjejerna de med fjärilarna på, hur är storlekarna till större barn 6-8 år, min tjej blir 8 i sommar kommer den att sitta supertight tro? Någon som vet, ja annars tar jag nog och chansar tycker de är så fina.Trevlig kväll !/ Marika ( som lurade med sig smultron på en salgrunda till
-
Gjorde med det innan, så hemskt det ärMawe123 skrev 2010-04-08 15:17:59 följande:Var inne och läste om stackars lilla Lova och vill bara vräka ur mig att Fy vad livet ändå är orättvist ..håller tummarna för mirakel
-
Gokväll
Pust, en heldag hemma själv med alla tre barnen tar på krafterna
Tur att det var så skönt väder så man kunde spendera dagen ute i trädgården.
och så måste jag beklaga mig lite över ortopedtekniska där vi köper August skor
Alltså man kan ju tycka att de borde vara kunniga på såna ställen, men för tredje eller fjärde gången har August fått hem för små skor därifrån.
De kollar innermåttet i skon, INNAN hans inlägg ligger i, sen när inlägget kommer i blir ju innermåttet typ en cm mindre eftersom de tar lite plats, men detta lyckas de ALDRIG tänka på.
Sambon var där med honom denna gången så han tänkte väl inte på att säga till dem att mäta skon igen (vilket man inte borde behöva säga till, alla vet väl att skon bir mindre med en extra sula i)
Detta var liksom droppen idag, allt känns bara sååå jobbigt just nu, det är möten hit och möten dit om August. Mycket eftersom han ska börja särskolan till hösten och JAG ORKAR INTE MER!
Vill bara att allt ska flyta på nu, så minsta lilla motgång tar knäcken på mig.
Skulle egentligen behöva sätta mig och göra både schemabilder och pecsbilder. Måste fundera ut August kortistider i sommar redan nu, måste ringa kommunen för att A ska få taxi till skolan till hösten.
Möte på hab och med lss-handläggare nästa vecka, läkarbesök samt möte på dagis veckan efter det. Och till allt detta måste jag vara förberedd på ett eller annat sätt
Sådär nu känns det lite bättre när jag fått gnälla av mig lite
-
Lillronya:
Vad härligt att se lite bus i ögonen på E igen
Vilken storlek tog du i klänningen?
-
Nej, det är så irriterande, känns som de är allmänt slarviga och alltid har bråttomlillronya skrev 2010-04-08 19:50:33 följande:Godkväll!Men sådär vimsiga får de ju inte vara på ett sånt ställe!!Och vad du har mycket att tänka på nu. Kramar omGnäll hur mycket du vill!
-
Jag väntar hem en i större storlek, blev av att jag bytte för en gångs skull. Tror den hade känts för liten i sommar annarslillronya skrev 2010-04-08 19:51:30 följande:Ja det är skönt att han börjar bli sej själv igen. Jag tog samma som du och smilla, 3-4 år.
-
Säg till om jag missat att ta bort nån såldbild. Jag försöker komma ihåg att plocka bort, men ibland missar manlillronya skrev 2010-04-08 20:08:16 följande:Ja jag såg det!! Häftigt!!Men där är väldigt många som det står såld på, och det är lite surt när man blir sugen på nåt.
-
TackEverlonn skrev 2010-04-08 20:34:26 följande:Skickar styrkekram!! Kan man behöva när det krisar till sig lite...det är ju så mycket mer man måste tänka på men sina speciella barn
-
Tackmolnen skrev 2010-04-08 20:46:39 följande:Busbellan-var är den prickiga kepsen som Ella har köpt ?Skickar en styrkekram (jobbar som ass så jag vet hur mycket det är runt dessa goa barn )
Ja, det ger mycket glädje, men är också oerhört påfrestande.
Kepsen är köpt på lindex. Vi skulle köpa solhatt, men Ella skulle absolut ha denna kepsen istället och jag tycker nog hon gjorde ett ganska bra val -
Åh, det låter underbart!!nettan1016 skrev 2010-04-08 20:50:13 följande:Du är jättevälkommen in hit nån kväll nästa vecka, mannen bortrest och vi kan ju alltid ta ett glas vitt och prata lite om du känner för det.Kramar
Det gör jag hemskt gärna