Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2010-04-14 21:19:58 följande:
    wii..äntligen ett kaninlinne i rätt stl..!!!
    Wihoo säger jag med . Båda gick direkt. Skulle visst haft högre Köp-nu .
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    JsN skrev 2010-04-14 21:38:45 följande:
    Stormis, vad gör du på fredag?
    Dans kl 09-0945, sen inget fram till sov. Tänkte di på nåt särskilt, har du för mycket bröd hemma {#lang_emotions_dreamer}.
    LJ2 skrev 2010-04-14 21:39:19 följande:
    som jag letat o letat!! *glad* o kul för dig som får de sålda fort =) måsten e måsten..funderade på de i 110 med.. till sonen, men.. nja.. han har massa linnen, sen skulle nog sambon flyga i taket med lika som syrran ska leta upp bankdosan.. nånstans.. flyttade upp datorn ju för o kunna ha koll på mina barn ute.. hmm.. undra vart den kan va.. *irrar iväg o letar*
    Å det roligaste är när de flyttar inom tråden . Ingen brådska med betalning, försöker posta imorgon.
  • Stormis
    stökmamma skrev 2010-04-14 21:47:05 följande:
    *lipar*
    Vad missade du nu? Kaninlinnet? Trösta dig nu med JNY-klänningen istället .
    JsN skrev 2010-04-14 21:47:42 följande:
    Fika och lek iaf hade pytte (jag) hoppats på. Det är bara att dyka upp efter dansen. Är det bra väder försöker vi vara ute då.
    Hade hoppats på det . Vi dyker upp kring 10 och hoppas på utelek!
  • Stormis
    Stormis skrev 2010-04-14 21:59:18 följande:
    Vad missade du nu? Kaninlinnet? Trösta dig nu med JNY-klänningen istället . Hade hoppats på det . Vi dyker upp kring 10 och hoppas på utelek!
    Sedär ja .
    5 köp-nu och 1 bud idag. Skojsigt!!!
  • Stormis
    stökmamma skrev 2010-04-14 22:28:03 följande:
    tror jag måste säga upp mitt Tradera slut på smått i tjej nu??
    Finns fler linnen och lite annat löst somrigt tror jag {#lang_emotions_dreamer}.
  • Stormis
    hzl skrev 2010-04-15 08:24:47 följande:
    Hej alla, när e salgen igentligen!? Känns som man väntat en evighet!!
    Det vet vi ju inte förrän en vecka innan, men vi gissar väl på maj. Minns inte föregående års datum nu, men om du kollar min salg-blogg och scrollar lite där så hittar du dem.
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 09:10:57 följande:
    får se vad läkaren säger nu och vad bvc råder till... detta är ju en ganska hög dos jag ska ta...tror inte den räknas som terapeutisk...o så gillar jag inte ordet "osannolikt"
    All respekt för hur du väljer att göra, men betänk att i princip allt låter livsfarligt i FASS och att den troliga anledningen att det står "osannolikt" är att det inte har studerats i tillräcklig mängd; man är i princip säker, men FÅR inte skriva det. Vet måna som tagit de mest skumme läkemedel både vid grav och amning så se bara till att få prata med en vettig läkare så det känns bra, vilket det än blir. Kram.
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 14:35:57 följande:
    Ja det undrar jag också!! Kan vara för att jag hittils haft 4 olika gastroläkare...den ena sa Ulcerös Colit, nästa sa Ibs, den tredje Chrohns men ingen medicin har ju hjälpt särskilt mycket och nu säger den 4e att det är chrohns + Pseudomembranös colit. Hon är ju den enda som har faktiska bevis av provsvaren så jag litar på detta nu och hoppas att det ska bli bra nu. Jag hade börjat ställa mig in på att få leva med en sån här mage resten av livet o gett upp om att få hjälp...så jag är glad att jag nu gav det en 4e chans hos denna läkaren. Även om jag knappt förstod ett ord av vad hon sa, bröt något hemskt på polska!
    Skönt att de förhoppningsvis reder upp sig iaf!!!
    MAT-måtten
    lillronya skrev 2010-04-15 14:52:14 följande:
    Hörrni tjejer!Nu har jag fått tummen loss och fotat till fb. Hur får jag nu dit bilderna?Ska jag först lägga de i ett album eller nåt på min sida?
    Försöker posta idag . Ang bilderna är det bara att ladda upp direkt på sidan, inte behov av eget album först som här.
  • Stormis
    hzl skrev 2010-04-15 15:10:28 följande:
    Jag vet inte. jag tror inte nån här vet än heller. Hade också velat veta, min dotter ska ha träningsperiod mellan 26. april o 26 maj. Hoppas den inte är då men det är den säkert.. för o jävlas
    Säkert inte för att jävlas, men för att den brukar ligga då . Förra året var den kring 17 maj, men har tidigare varit i juni med.
  • Stormis
    MammaT skrev 2010-04-15 15:18:50 följande:
    alltså vad heter den webbutik som har molokläder dom har skor också kavat vet att någon köpte lila kavatskor därifrån är det någon som vet vilken jag menar jag har gått igenom hela listan nu och hittar inte butiken
    Matador?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17