Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Buttelina skrev 2011-04-11 11:31:21 följande:
inte mycket att göra tror jag om butiken lagt ner. surt men jag hade inte orkat lägga energi på det.. men orkar du så kan du prova att maila småfolk direkt?
Inte likadan dock, men det är ju strunt samma. Är tacksam för att jag får en ny... Dessutom verkar det som att det räckte att mejla bilder på det som är trasigt, jag behöver inte skicka den till dom... Så då kan jag ju försöka laga den, och ändå får jag en ny...
Ska till Göteborg imorgon, och tänkte kolla med er om nån har koll på vilka roliga butiker det finns där som säljer danskt (annat fint också för den delen!)...? Gärna butiker med REA... 
Är det nån mer som försöker beställa från rean på kidzshop.se, men inte får rabatten att funka??
Jag loggar in, precis som man ska göra för att få rabatten att funka, men då dras bara ca. 20% av priset istället för 50%...
Skulle också gärna vilja få tillgång till den tråden... Läste den varje dag och tyckte det var så kul att se alla bilder!
Nån som sett dessa babybyxor i nån webshop? Letar som en galning, utan resultat...