• SOL10

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-09-05 21:46:08 följande:

En OT fråga men ni brukar ju veta de mesta.....

Kan en chef tvinga mej att ta ut mina övertidstimmar när de passar honom, har jag ingenting att säja till om!?

nja... finns iof nåt som heter beodrad övertid. slå på nätet under arbetstidslagen så hittar du en del..
  • SOL10
    Mamma till Simon skrev 2010-09-23 19:14:03 följande:
    Det är begagnat men i superskick, ingenaning om hur gammalt det är.
    Det är ju inte så färgglatt som molo brukar vara (trist tycker säkert många härFlört)
    tyget ser ut som jeans och jag är sååå nöjd
    Förra årets bland det snyggaste jag haft! Byxorna var dyra har jag för mig...
  • SOL10

Hej!
    Nyheter på House of kids, Olgas o på BoR, är de fler som har bilder? Molo förstås:)

• SOL10

Barnefryd (?) BoR olgas... fler med molonyheter? Suck, blir alltid som ett barn på julafton. Popcornen var kul, safariprintet också!

• SOL10
    ninmid skrev 2010-12-08 13:14:06 följande:
    Ett par bilder till uppe nu! Flört

petitfashion.se/2010/12/08/mera-molo/
    Har ni nån koll på färgerna på "regnjackorna MMP" från molo i vår? Fick just den gröna i lådan (25 %) på LLM, men vill ju inte ångra mig när jag ser vårens....
    Tror ni att det är en tröja på andra bilden? Hoppas bara att den finns i lite större strl isf, när det hade liknande tryck typ serietidningsrutor sist var det bara till baby...
  • SOL10
    Julia1234 skrev 2010-12-13 20:15:36 följande:
    Puffar för min fråga om Molo jackan... Ingen som vet om storlekarna är normala, stora eller små?
    Normal tycker jag!
  • SOL10
    Tjollabolla skrev 2011-01-04 14:47:07 följande:
    JAAAAAAAAAAAA Nya molosar! VILL SE NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Ahhh så bra denna dagen blev
    Vaaar?:)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17