• juliet

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2011-01-27 22:38:31 följande:
    Lite till Par leggings i 122 bla
    du kommer göra mig fattig massa fint ju
  • juliet
    Busbellan skrev 2011-01-31 21:27:18 följande:
    Hej hej
    fina bilder i BT :)
  • juliet
    lillronya skrev 2011-01-31 22:34:36 följande:
    Syftar du på något speciellt?
    hehe nää allmänt massa fina kläder & annat. fina sötisar i BT föresten.

nää god natt girls
  • juliet
    H I L L A skrev 2011-02-01 09:10:23 följande:
    Tack söta Hjärta

Jag blir helt tårögd på barnens födelsedagar. Tänker efter från graviditeten och framåt. Tänk vad underbart fint att få ett barn
    GRATTIS super söt bild i BT {#emotions_dlg.flower}
  • juliet
    ChokladMoshin skrev 2011-02-02 11:21:07 följande:
    Hallå, du prcikar in mig bra i dagarna
    Hujr går det med skolan förresten?
    hehe eller hur Flört

jodå vi ska på öppet hus i älvsjö på en privat skola och hoppas det är ÄNTLIGEN rätt
  • juliet
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:54:23 följande:
    ja jag blev riktigt sur där...100inkl. för en lammsuit i superfint skick när jag skrivit bud från 170pp...hur ids man liksom lägga ett sånt skambud ens? Varför skulle jag skänka bort kläderna på det viset så hon kan sälja de dyrare på tradera sen? (ja jag tror ju inte hon själv skulle satt 100inkl. i köp-nu!!)

Ska jag starta en ny låst grupp o så släpper jag bara in oss "stammisar"? Och de som man vet har skött sig i säljgruppen, finns ju de som knappt skriver här men som ändå köper/säljer mycket o är noga med skick o så.
    trist med skambud men det blir lite så är ju samma sak då man lägger saker på blocket., Ibland undrar man om dessa personerna skulle våga skambuda så irl .

hej hej allesamans.Skrattande
  • juliet

heeej :) är det bara jag som inte kommer in på tradera ? kul jag har en del avslut som pågår nu

• juliet

hej tjejer Skrattande

villken dag jobbig förmiddag & sedan riktigt rolig eftermiddag lyckades fynda nya småfolk velour & tröja till bra pris i en second hand butik & så meandi packet på poste Skrattande

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17